Opel Astra GESPOT

Forumindex Forums Modellen Astra Opel Astra GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 1,126 tot 1,150 (van in totaal 3,951)
  • Auteur

@ leon rij een gewone opel astra zulke auto’s zijn nog onbetaalbaar voor mij :P haha die wie ik zag is ziek :P

origineel gepost door bjornspiering
    @ leon rij een gewone opel astra zulke auto’s zijn nog onbetaalbaar voor mij :P haha die wie ik zag is ziek :P

Zijn er ook maar 835 van gemaakt. Helaas al 1 weggegaan in onderdelen in Engeland.
    Zijn er 16 van in Nederland

origineel gepost door bjornspiering

en dan heb jij die met je gewone opel astra er uit gereden ????

zit er wat speciaale onder de kap of kunnen we dit verhaal achiveren onder de B van BULLSHIT :hmmz:hmmz

Deed ie wel mee?? Dat ie halfgas wegttrok ofzo :angel

stond ie geparkeerd misschien??:wors

Was het een vrouw? :jerry

Vanochtend kwart over 8 op de A73 ri Nijmegen afkomstig vanaf afrit Arnhem een Arden blauwe Astra OPC 1.

kwam gisteren in zeeland een knal rode verlaagde opel astra tegen :P hij kwam net van een bruggetje af. was vlakvoor de rotonde bij bruinisse met die gele boei erop :P
    reed zelf met de bedrijfswagen van BOOI Carrosserieen iemand van hier??

greetz
    Corsageak

Gister kwam ik deze rode opel astra g in Dokkum tegen. Hij strond geparkeerd op het industriterrein.
    Verder een hele mooie wagen om te zien. Foto is niet echt denderend geworden zo in de zon op.
    Iemand van hier ??

Ik ben weer terug van weggeweest en heb in de tussentijd weer e.e.a. gespot. Hier de pics:

Deze OPC spotte ik in januari bij afslag Elst (gld.)

Deze GSI spotte ik hier ook in januari vlak achter mijn huis in Den Bosch

Ook dit prachtige originele exemplaar spotte ik in januari in Den Bosch

Deze GSI zie ik elke dag achter mijn huis.. :P

Deze Irmscher Astra spotte ik afgelopen zaterdag in de Wolvenhoek in Den Bosch

Als laatste spotte ik gisteren deze Astra F Cabrio bij de sloperij in Veghel. Echt zonde man, ding is nog keihard.. :(

Groetjes!!

dinsdag rond 3 uur, een Rode G.

zat vanaf Amsterdam tot aan afslag Almere achter mij, in de File…. :tong
    mods wat mij opviel:
    koplampspoilers
    koplampunits met een waas.
    Remus DTM Achterpijp.

en had een minisneaker-sleutelhanger aan de binnenspiegel hangen.

nummerbord: XS-JS-..

deze chauffeur moet mij dan wel herkennen: ik was diegene die wat snel optrok, toen er ruimte was in de File, en hij precies hetzelfde deed. ;)
    later reed hij mij voorbij, en reed ik erachter. :P

ook wekelijks een Astra F (GSI), donkerblauw, met aan de linkerkant plamuur erop, rond de wielkasten.
    MOH sticker op de achterruit.
    altijd als ik hem zie (half 5/5 uur ’s avonds) rijdt hij langs mijn werk, C1000 in Raalte Centrum.

daar zag ik vandaag ook een andere Astra F (GSI), ook donkerblauw of zwart.
    bijna standaard: embleemloze Grill, angle eyes, en een uitlaat die je normaal onder Japanse auto’s ziet.
    reed de parkeerterrein op, bij de C1000.
    was rond 5 uur ook.

iemand bekend?

Op het oog mooie grijze f-astra met plakletters rene in de grill.
    Gespot in mijn woonplaats.

zag zaterdagnacht in rijssen, bij Lucky een mooie uitgebouwde G wegrijden.

had een OPC highwing, xenon (dacht Angle Eyes), dubbele uitlaat, Lumma/Rieger achtige diffusorlip, en was Zilvermetallic.

kenteken TL-SG-..

hij kwam van het parkeerterrein af, waar die al een minuut of 5 rondreed en wachte.
    zag mij wss ook wel, aangezien ik op mijn assie leunde, wachtende op mijn broertje en kameraad.
    ik stond tegenover de poort.

iemand? :P

vandaag een donkerblauwe astra g in l.warden.
    zag er mooi uit er lag nog een kent plaat op het dash wat er op stond kon ik niet lezen.
    wij reden met de astra f met ducktape om de linker spiegel.

origineel gepost door Astra JP
    Gister kwam ik deze rode opel astra g in Dokkum tegen. Hij strond geparkeerd op het industriterrein.
    Verder een hele mooie wagen om te zien. Foto is niet echt denderend geworden zo in de zon op.
    Iemand van hier ??

Zit nu even op marktplaats te kijken maar hij staat nu blijkbaar te koop. Blijf het een leuke auto vinden
    http://link.marktplaats.nl/326309862 ;)

origineel gepost door astrawez

Deze GSI spotte ik hier ook in januari vlak achter mijn huis in Den Bosch

Deze GSI zie ik elke dag achter mijn huis.. :P

Groetjes!!

Die blauwe is van mij :vertag
    Hij was echt vies hahaha. Als ik daar sta dan ben ik met me collega me die woont daar! Dat is die met de breijer bus! Die andere die er staat was rood zag ik :vertag

NOVA.. gaat vreemd! :o zag m vorige week in een Vectra!!??

wist je dat nog niet?

Gister in Spijkenisse een blauwe Astra G Coupe gespot. Creme leder interieur en embleemloos grilletje :D

Mooi ding! Heb er nog een pic van gemaakt maar ken niet uploaden

@Theowen: Ja zag het net op vectra deel :o

net in barendrecht bij slagerij het schaap. een zilveren astra (ik geloof) G.
    was heel laag want reed met nog geen 5 km/u over die drempels.
    met een hele dikke grote spoiler achterop.

ik reed er voorbij met een rode corsa B met grote vleugel op het dak. hij seinde nog met zn gevaren lichten:P

iemand van hier toevallig??

greetz
    Corsageak

Gisteren op randweg Eindhoven rond 15:30 volgens mij! Een Astra G opc 1…

Hij ging niet aan de kant! Dus een vriend haalde hem rechts in en ik links met mn R6 net langs de vangrail :D:jerry

Iemand van hier?

origineel gepost door theowen

Die blauwe is van mij :vertag
    Hij was echt vies hahaha. Als ik daar sta dan ben ik met me collega me die woont daar! Dat is die met de breijer bus! Die andere die er staat was rood zag ik :vertag

Rood?? Er staat wel een rode F, maar das geen GSI toch?
    Heb je mijn auto daar trouwens nooit zien staan? :P

Ja die met de zwarte grill is van orgine rood geweest, dat zag ik omdat het raamrubber n iet goed zat en dus rood eronderuit zag komen

Ow, op die fiets.. Er zijn wel meerdere dingen niet helemaal goed aan die GSI (kwa beschadigingen e.d.).
    Wel jammer, want hij is verder zo te zien keihard..

25 berichten aan het bekijken - 1,126 tot 1,150 (van in totaal 3,951)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.