Opel Astra GESPOT

Forumindex Forums Modellen Astra Opel Astra GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 1,101 tot 1,125 (van in totaal 3,951)
  • Auteur

vanavond rond 8 uur half 9 volgen mij.. een rode astra G bij de bp in woerden. ik ging tanken met de blauw groene Fstation

iemand van hier ??

origineel gepost door lambo452
    vanavond rond 8 uur half 9 volgen mij.. een rode astra G bij de bp in woerden. ik ging tanken met de blauw groene Fstation

iemand van hier ??

het kunnen er 2 zijn… ken ze beide
    de ene heeft een afschuwelijke voorbumper erop zetten en Morette lampen voor/achter.

en de ander staat rondom in de Lumma bumpers
    :jerry

ik heb niet op de bumpers gelet enkel daat ie er netjes uit zag..

Deze zag ik laatst in Roermond en Heythuizen staan, bekende van hier ?

En deze zag ik gisteren in Heerlen staan :

Ik heb er toen straks een zwarte astra g gespot in helmond op industrieterrein brouwhuis. Wel met heel de voorkant in elkaar. Leek erop dat hij tegen een boom of lantaarnpaal was gereden.

Vanmiddag rond een uurtje of 12 a kwart over 12 bij afslag Barneveld op de A1 een zwarte Astra GSi met stalen velgen ( denk winterwielen ? ) Zag er wel leuk uit !

Was eind van de middag bij Gamma Amstelveen,

Zullen wel bij elkaar horen ?? Of bij de Gamma ??

Net om kwart over 9 een zwarte Astra GSi met rieger grill.

Lag in de sloot te wachten tot dat ie eruit getakeld werd aan de biezematen bij het schooltje :’)

Net gespot in Panningen:

Zwart met gele Astra G, Kwam van de 18 Novemberring afrijden toen ik erop reed

afgelopen woensdag avond gespot op de a6/a1/a9

Zilveren astra g met rieger achterbumper, duplex uitlaat, en lijstje stickers bij de voordeur.

Toevallig iemand van hier kreeg wel de thumbs up.

Afgelopen zaterdag, op de snelweg ri Bergen op Zoom een Europablauwe G Coupe met daar een paar auto’s achter een zilveren G Cabrio. Verderop tussen Waalwijk en Den Bosch op de baan richting Waalwijk een blauwe G 3 deurs met oa irmscher achterspoiler en donkere (njoy?) achterlichten.

origineel gepost door GlennGSI
    Vanmiddag rond een uurtje of 12 a kwart over 12 bij afslag Barneveld op de A1 een zwarte Astra GSi met stalen velgen ( denk winterwielen ? ) Zag er wel leuk uit !

Die GSI Spot ik ook vaak in Voorthuizen, hij woont geloof ik in Voorthuizen…

origineel gepost door Fl!pke
    Net gespot in Panningen:

Zwart met gele Astra G, Kwam van de 18 Novemberring afrijden toen ik erop reed

had die aan de zijkant soort haaienvinnen vorm aan de zijkant gespoten?

Vanmiddag op de Noord brabantlaan een astra G coupe met opc voorbumper en de kleur aubergine 25-JNK? tijd rond 14.15

Vandaag, dinsdag 19 jan. 2010. AC restaurant/burgerking Nederweert
    Een mooie blauwe Astra H OPC :wub

Gr. Willem

op maandag 25 januari bij de esso in ambacht langs de A16 hij stond te tanken.

was een nette astra H OPC beetje middenblauw tegen het lichte aan..

zag er goed uit :thumbup

Vandaag rond 4 uur een mooie Opel Astra G Bertone Coupé gespot in omgeving Son en Breukel.. was een mooie zwarte met zo te zien een rood leder interieur?

Iemand van hier?

Ik zag gisteren ook een mooie Astra G Bertone Coupé staan in Delft bij universiteiten terrein.

Gisteren een astra H OPC gezien spier wit met de geblokte vlag er over heen net zo strak!
    die dacht mij de even uit te trekken :$

origineel gepost door bjornspiering
    Gisteren een astra H OPC gezien spier wit met de geblokte vlag er over heen net zo strak!
    die dacht mij de even uit te trekken :$

en wat rij jij zelf dan voor een auto…
    Want de astra die jij gespot hebt is een astra H OPC (Nürburgring Edition)

Standaart beschikt die dus over 240 PK

Vrijdagavond op de Deestersteeg in Deest rond half 6 ’s avonds een Ardenblauwe G OPC, kon niet zien of het een originele Turbo was of een omgebouwde OPC 1.

risteren in Norg bij de benzine pomp een rode astra F gsi met ongespoten zwarte rieger grill en waaier velgen.

was tussen 19:30u en 20:45u

gr.Paul

Gisteren op de A28 richting Groningen bij Nunspeet.
    Een donkere astra hatchback met nr bord TR-NT-**

Had een vrij gehorige en dikke uitlaat bij het voorbij rijden :P

Zojuist op de A12 bij Veenendaal zwarte Astra H station Z20LEL, ik vermoed gechipt, met z’n standaard 170 PK had ie me denk ik niet zo weggereden. Kenteken 6*GTJ-*

Was wel een dikke bak, Irmscher uitlaat, Xenon.

25 berichten aan het bekijken - 1,101 tot 1,125 (van in totaal 3,951)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.