Opel Astra GESPOT

Forumindex Forums Modellen Astra Opel Astra GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 751 tot 775 (van in totaal 3,951)
  • Auteur

origineel gepost door Ronaldo
    ja ! ik mocht ff buiten spelen…..op ’t kruispunt westerlee bij de oude groentenveiling een bekende kanariegele uitgebouwde astra gespot ( naja….een jaar terug ook al ;) ) en een jaar ervoor nog eens een grote beurt gegeven en liep als de brandweer……de auto is van een forumlid geweest en staat sinds een jaar stil……

Dat is bij dat kruispunt richting Den haag en Poeldijk :P

Zie em ook elke maand staan, aankomende maanden alleen niet want het is winterstop in Zichtenburg:(

bij afslag schiedam een rode astra gsi met engel-eyes koplampen kenteken begon met NH- is dat iemand va hier?????

groeten nick

vrijdag 19 sept op de A50 uur of 4

Astraman vandaag in Beuningen op de Schoenaker. Jij reedt ri stoplichten en kwam net van de rotonde bij de Mac af en ik reed ri rotonde met de GSi. Was rond kwart voor 6 vanmiddag.

Jah klopt, heb vandaag de tuin effe in orde gemaakt, snel voor sluitingtijd plantjes en potgrond enzo bij overvecht gekocht. Ik meende idd al een zwarte astra gespot te hebben die richting beuningen ging. :)

Vandaag een donkere Astra G op m’n werk in Bergen op zoom.

Verlaagd, dubbele remus einddemper, leuke velgjes er onder.
    Moest een stukje buis tussen gelast worden ipv de middendemper geloof ik

Vandaag rond half 12 op de jaagpad in rijswijk Z-H

Een goud kleurige Astra G Coupe die er aardig mooi uit zag moet ik zeggen:wub

Deze had namelijk de volgende herkenbare veranderingen:

* OPC II voorbumper
    * Zwarte dubbele angel eye’s
    * Mulit spaaks zwart/chrome 17” velgen

kenteken was ** FS DN

iemand van hier?

vandaag een donker groene astra g ,verlaagd donkere ruitjes erin
    stond bij t dierenziekenhuis hier in drachten
    zag er netjes uit

een zwarte astra gsi met een ovale einddemper GN-**-70 op de Fellenoord ri PSV stadion om 15.25 uur

en een tijdje trug op de Montgommerylaan een astra gsi rood omstreeks 10.20 uur RR-BJ

en zondag in Handel een astra G zilvergrijs rieger uitbouwset 29-DN zag er mooi uit.

Zo zie je elkaar nooit…:P Alfred rond kwart voor zeven bij de Beuningse Plas in Beuningen, seinde nog, je reed de andere kant op.

Huh waar dan? Wolfbossingel of zo? En mooie buurt he ;).

Geen idee hoe dat daar heet, maar jij reed vanaf de rotonde de wijk in zeg maar, toen kwam ik daar vanaf de palinggracht enzo de wijk uitrijden.

Buurt is mooi jah.:thumbup

gisteren een uitgebouwde astra H station zwart 16 of 17 inch velgen?? Irmsher uitlaat… op de weg van Tongeren en St Truiden was een belgie astra H maar wel een hele mooie..:thumbup tijd rond 15.30 uur

bijzonderheid onder aan het raam aan de bestuurderkant stond in het raam Clean style.

vandaag richting de A1 vanaf Oldenzaal een orginele Opel Astra G OPC

Nu twee ochtenden op rij in Nijmegen-Dukenburg, rotonde Steve Bikoplein, een groene astra G, diep geluid, verlaagd en nog meer tuning op de auto.

Groet,

John

Vandaag rond 17:00uur.
    Bij het kruispunt + texaco in Bergambacht, richting Krimpen ad Ijssel;

Oranje/goudkleurige astra, mooi bodykitje, heerlijk geluidje:wub

Gister een groene astra g uitgebouwd op de A28 van utrecht ri amersfoort ter hoogte van soesterberg.
    De assie had een grote opel stikker op de achterruit en reed een tijdje achter een touringbus aan.
    iIemand van hier??

tevends vandaag gespot in voorthuizen een gestylde astra coupe in een kpn groene achtige kleur.

Gisteravond 5 voor 8, rode astra g! Zag dr leuk uit en reed lekker door ;)

Gespot tussen Harderwijk en Ermelo )

origineel gepost door Famous
    Gisteravond 5 voor 8, rode astra g! Zag dr leuk uit en reed lekker door ;)

Gespot tussen Harderwijk en Ermelo )

Ik heb een rode astra:D woon in harderwijk ahah maar helaas auto stond gister hele dag stil:P

:) Klopt, ik heb je astra toen bij horst gezien haha.
    De astra die ik gespot heb had ook wel aardige haast :P Kon hem niet heel goed bekijken gezien ik de rotonde ook op reed ;)

Vandaag gespot Shieltj in Halsteren! ergens rond de klok van 18:15 uur.

vande week smiddags rond 15.30 uur een astra g Sport zwart 44-GZ-** bumperdiffusor,multiespaaks velgen,
    Zat een militair in en op de kentekenlaat stond iets van Liekenbiek rotterdam??

vanmiddag in Nijkerk arjan gespot in zn Astra Irmcher

stond met een maatje van me een A3 te bekijken:P

25 berichten aan het bekijken - 751 tot 775 (van in totaal 3,951)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.