Opel Astra GESPOT

Forumindex Forums Modellen Astra Opel Astra GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 3,351 tot 3,375 (van in totaal 3,951)
  • Auteur

@nova1.6 wrote:

Oprit snelweg bij Barendrecht ri R’dam een schitterende zwarte Astra G met Irmscher grill…

bij velgenwereld?
    hier ben ik wel benieuwd naar..niet iets meer info

@Silver wrote:

@nova1.6 wrote:

Oprit snelweg bij Barendrecht ri R’dam een schitterende zwarte Astra G met Irmscher grill…

bij velgenwereld?
    hier ben ik wel benieuwd naar..niet iets meer info

Achterop stond i.i.g met zilveren letters Irmscher. Het was een HB. Jij heb een station geloof ik…
    Ik reed langs in een zwarte Kadett.

@Rickskes wrote:

@nova…. wrote:

Vanmiddag zag ik een astra G coupe capri yellow 30-JD met opc voorbumper op de Boschdijk ri centrum tijd 12:25 uur

Dat waren ik & Rickert

Ok :thumbup

Laatst gespot Astra G in het zilver met kenteken **-GH-JF.

Iemand van hier?

Vandaag tussen 15:00 en 15:15 een zwarte G OPC 1 gespot tussen Nijswiller en Wahlwiller. Vermoedt ik aan de OPC 1 stoelen wat erin zaten en de OPC spoiler.
    Kenteken begon met 58 of 85 en NN ergens:P. Zat een blonde dame in.
    Je ging linksaf in Wahlwiller. Iemand van hier?

Ik reed zondag mijn straat uit, toen spotte ik er een hoop. 4 keer astra g, 1 keer een f. Wel grappig:P

Filmpje hier: https://www.youtube.com/watch?v=_HHuFin7Dw8&feature=c4-overview&list=UU6Ehs3QQktMv3k46ByUrWyQ” onclick=”window.open(this.href);return false;

Tijdje geleden tegenover snackbar De Willem op het parkeerterrein een zwarte astra f gsi met 5 spaaks velgen smiddags hoe weet ik niet meer… kenteken 61-HB

Gisteren een groene g hatchback op ring groningen (bij vinkhuizen) met opc spoiler en een spoiler boven op het raam

Vanmorgen rond half 10 Gsifreak nog gespot op de ring Groningen t.h.v. martiniplaza. Stak mn poot nog op :)

Net een astra gespot in apeldoorn weet niet of hij/zij op het forum zit was een astra f witte sport velgen heldere achter lichten kenteken rb-**-29 deed me herinneren aan hoe laag me eigen astra eigenlijk is ook al maar 7cm verlaagd haha

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

zou handig zijn als je verteld waar.. dankan die gene ook antwoorden als ie hier zit haha

zojuist een grijze opel astra h station gespot met de boven bouw zwart gewrapt ( dus vanaf de knik lijn in de deuren en verder naar boven) ter hoogte van assen zuid. iemand van hier ik seinde nog met mijn alarm lichten

Vandaag n zwarte Astra GSI Turbo gespot in Alphen aan den Rijn, stond bij de Baronie in de buurt.
    Iemand van hier?

ik kom van alpen maar heb geen zwarte astra gsi turbo. ik heb een astra coupe capri yellow. volgens mij staat vaak bij me flat geparkeerd die zwarte astra gsi

@bonitomeistro wrote:

Net een astra gespot in apeldoorn weet niet of hij/zij op het forum zit was een astra f witte sport velgen heldere achter lichten kenteken rb-**-29 deed me herinneren aan hoe laag me eigen astra eigenlijk is ook al maar 7cm verlaagd haha

is een bekende van mij, zit hier niet op het forum!

volgens mij heb ik jou gister nog gespot bij shell benzine pomp vlak bij het roc , weet niet meer of het nou gister ochtend of avond was haha

Net een zilver grijze astra g station gespot(51-nz-..) stootstrips en deurgrepen meegespoten en 15 inch’es(denk winter setje)en smoke koplampen; zag er netjes uit en stond bij sportcentrum Citadel in Helmond Brouwhuis..wie o wie????

Zag strax een astra G coupe capri yellow met zwarte 17 inch velgen?? in het kenteken zat XS nabij de rondweg in strijp.

Net a6 lelystad-almere. Witte h opc nurnburgring

@nova…. wrote:

Zag strax een astra G coupe capri yellow met zwarte 17 inch velgen?? in het kenteken zat XS nabij de rondweg in strijp.

Die rijd er idd vaker.. weet neit wat ik er van moet vinden.. zwarte velgen met chrome rand.. meh

@astrag2013 wrote:

ik kom van alpen maar heb geen zwarte astra gsi turbo. ik heb een astra coupe capri yellow. volgens mij staat vaak bij me flat geparkeerd die zwarte astra gsi

Klopt, staat heel vaak. Denk dat de eigenaar ergens daar woont.

Erg nette Astra F2 GSI vannacht achter mijn huis gespot. Vanochtend was ie alweer weg..

@wessaa wrote:

@bonitomeistro wrote:

is een bekende van mij, zit hier niet op het forum!

volgens mij heb ik jou gister nog gespot bij shell benzine pomp vlak bij het roc , weet niet meer of het nou gister ochtend of avond was haha

jaa zou heel goed kunnen dat het in de ochtend was altijd even peukjes halen voor dat we aan het werk gaan he haha

Gisteren in Den Bosch deze (voor mij) oude bekende gespot:

das de oude van Bobby, of niet?
    (Black-Duckie, Ikkuuuuuuh, of hoe die ook bekend stond op fora’s?) ;)

Klopt idd. We hebben nog een keer een shoot gedaan met deze auto en mijn G destijds. ;)

25 berichten aan het bekijken - 3,351 tot 3,375 (van in totaal 3,951)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.