Opel Astra GESPOT

Forumindex Forums Modellen Astra Opel Astra GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 3,076 tot 3,100 (van in totaal 3,951)
  • Auteur

@black_astra wrote:

@dion87 wrote:

gister in Leiderdorp een zwarte Astra H OPC, die opeens achter me reed.. ging nog stukje sporten met em, maar hield em gewoon bij :D hij mag terug komen als de mijne gechipt is haha
    stond er zelf bestel van te kijken, en hij al helemaal hahahaha :jerry

:kewlpics

had helaas me telefoon niet op me voorraam geplakt, anders had ik het zeker gefilmt haha.
    maar viel me best tegen hoeveel power een standaard H OPC heeft, want vind de mijne niet zo snel meer.. maar dat kan ook gevoel zijn.

AstraTD gespot in Lanaken (be) :D

Volgende week Spot je een Rookmachine heb ik gehoord..

Willem

Roetmachine bedoel je?

@marco_tds wrote:

AstraTD gespot in Lanaken (be) :D

:vertag Helaas jou niet gezien dat ik bij de vw garage naar binnen zat te gluren onder het rijden :oops:

Ja na morgen is het smoky astraTD eindelijk wat meer pks onder die kap :wors

Gisteravond rond 22:15 bij het Spanjaardsgat in Breda een rode Astra Coupé met zilvere striping en zilverkleurige sideskirts.
    Heel apart om te zien.

astra f met irmscher skirts, spoiler en bumpers op de hogering tussen 9.45 en 10.00 u

Gisteren (vrijdag 12 juli) Haasje gespot in Eindhoven, rond 10:00 ’s ochtends! :thumb

@DarkNL08 wrote:

Gisteren (vrijdag 12 juli) Haasje gespot in Eindhoven, rond 10:00 ’s ochtends! :thumb

Ben eigenlijk wel benieuwd waar aangezien ik meestal ook wel andere astras spot maar niet goed genoeg opgelet denk ik?

Ik reed in een VW Polo 2012 van de zaak ;-)

Auto ziet er netjes uit zo in het echt! Ik ben benieuwd hoe je de chrome deurstrips hebt geplaatst?
    Leek origineel?

Is niet orgineel gewoonweg geplakt. Maar orgineel is wel mogelijk die van de astra h passen namijk ook. De raamrubbers.

Skônne km vreter :thumb

ik zie er ook heel veel in eindhoven rijden, laatst ook een met opel-forum stickertje erop… er komen veel leden hier uit de omgeving niet?

Kheb er nog nie veel zien rijden met een forum sticker(waarschijnlijk rijden ze te hard :) :D maar er scheurt genoeg forum materiaal rond in hellmond en omgeving ;)

Ik zit er ook zat rond rijden in Eindhoven hoor :)

Ik ook! Als je de ogen maar openhoud ;) :thumb

Gister middag omstreeks 2u een paars/blauwe Astra G gespot in Boekel.
    Lekker laag, brede velgen met blingbling rand etc.

Kwam hem tegemoet rijden op een drempel net voor het centrum, we zwaaiden nog.

Reed zelf met de Bora :thumb

Rij dagelijks door de lichtstad..maar nog geen gezien met opel-forum sticker ..is beter gaan opletten dan !

Zag vanmorgen wel 2 astra coupe s bordeauxrode op de muzenlaan deze had een opc grill en 17 inch, de andere reed op de schootstestraat links ri Roc

Vectra208v/Paul gespot, gisteravond met zijn Zaf. bij fam. Scholten op de dam ;)

@Rickskes wrote:

lol! keer astra minimeet houden dan in eindhoven! zie in het wild maar weinig coupe’s maar zijn er toch zat volgens mij!

Ook gespot, reed langs ons huis:
    Een astra H GTC :wub

Top idee :thumb :D s kijken of er animo voor is..

@PeterNoFear wrote:

Vectra208v/Paul gespot, gisteravond met zijn Zaf. bij fam. Scholten op de dam ;)

klopt maar waar was jij dan? heb jou niet gezien

@PeterNoFear wrote:

Ook gespot, reed langs ons huis:
    Een astra H GTC :wub

wat voor kleur dan? Zwart of zilver grijs? (patrickroden of Oscar-16v)

@ricksmits wrote:

@Rickskes wrote:

lol! keer astra minimeet houden dan in eindhoven! zie in het wild maar weinig coupe’s maar zijn er toch zat volgens mij!

Mac D Veldhoven wij komen daar elke 2de vrijdag van maand (soms ook op een andere vrijdag) of de burgerking ekkersrijt? ;)

Tis maar een idee!

25 berichten aan het bekijken - 3,076 tot 3,100 (van in totaal 3,951)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.