Opel Astra GESPOT

Forumindex Forums Modellen Astra Opel Astra GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 2,776 tot 2,800 (van in totaal 3,951)
  • Auteur

@rickskes.. heb de binnekant eigenlijk niet eens bekeken :hmmz

@soepkippie.. Dat is idd wel een goed idee, zal ik doen als ik er weer in de buurt ben :thumb

Vanmiddag een groene verlaagde G met lexmaul achterlichten en stalen velgen in Deurne.. tijdje later een witte verlaagde G in Bakel met 17 inch velgen.

blauwe coupe gespot in Heythuysen.
    Auto had dagrijverlichting,verlaagd en waarschijnlijk 18″ velgen met veel spaken

Net gespot op parkeerplaats Albert heijn in vaassen, astra g opc zilver en zag er verder mooi orgineel uit.

Volgens mij Ghospel gespot op parkeer terrein?? zilveren assie met vleugeltje en 2tone velgen? foto volgt nog ben niet op mijn eigen laptop, deze laptop even gekaapt :jerry

greetz,
    R

Gisteravond in Valkenswaard ook een mooie zilveren coupe tegen gekomen, met xenon verlichting met goede strooilicht. kwam mij tegemoet en het was donker dus kon niet goed zien

Lastig misschien zo te zien,
    hij reed goed door over het terrein :jerry

ik zie geen astra hoor, zie wel wat anders moois :agent
    mooie afscherming van het kenteken van die ford :jerry

Ja Rick, niet liegen. Het ging jou helemaal niet om de Astra, maar om die bodykit van iets anders :jerry

Haha @ Harrie je bedoeld de Bootykit?
    haha maar ik zie het nu ook ja, gelukkig geen gezicht dus ben niet strafrechtelijk bezig:)

greetz,

:jerry

Ook het eerste wat mij opviel!

@Rickskes wrote:

haha maar ik zie het nu ook ja, gelukkig geen gezicht dus ben niet strafrechtelijk bezig:)

greetz,

:wtf je maakt de foto, gaat hem uploaden en dan op het forum zetten.
    dat zijn dus als 3 momenten dat je het had horen te zien he;)
    en nu moeten andere forumers het eerst vertellen voor dat je het zelf ziet?
    das dus echt wat om je voor te schamen hoor hahahah
    :jerry :jerry :jerry

@Rickskes wrote:

Lastig misschien zo te zien,
    hij reed goed door over het terrein :jerry

je hebt reet verkeert geschreven :jerry
    dat is het enige wat me opviel in deze foto..

-offtopic wat een geweldige reacties weer :jerry

@HarrieAstra wrote:

-offtopic wat een geweldige reacties weer :jerry

is mijn schuld, stiekem denk ik gewoon dat niemand ghet gezien had als ik niks gezegd had :jerry

@soepkiepe wrote:

@Rickskes wrote:

greetz,

:wtf je maakt de foto, gaat hem uploaden en dan op het forum zetten.
    dat zijn dus als 3 momenten dat je het had horen te zien he;)
    en nu moeten andere forumers het eerst vertellen voor dat je het zelf ziet?
    das dus echt wat om je voor te schamen hoor hahahah
    :jerry :jerry :jerry

Haha ik werk in de zorg, word er dagelijks mee geconfronteerd! Dus het is meer een gewoonte om zulk ‘schoon’ dagelijks te zien en vallen andere dingen meer op, zoals een assie:D :jerry :jerry

Hahahaha! Er worden hier door verschillende mensen punten gescoord :jerry

Even wat anders; weet iemand hoe ik BlackG van het forum hier kan bereiken? Hij is namelijk niet vaak online hier :wtf

Net weer een blauwe G in Nieuw-Roden, je bijrijder heeft gezien dat ik m’n hand op stak, weet niet of je dat zelf ook zag, hoorde nog wel een toeter heel kort daarna

@PeterNoFear wrote:

Net weer een blauwe G in Nieuw-Roden, je bijrijder heeft gezien dat ik m’n hand op stak, weet niet of je dat zelf ook zag, hoorde nog wel een toeter heel kort daarna

haha dat was ik met Paul als bijrijder :P ik was het niet die toeterde :jerry

@HarrieAstra wrote:

Even wat anders; weet iemand hoe ik BlackG van het forum hier kan bereiken? Hij is namelijk niet vaak online hier :wtf

PB sturen?

anders zou je je vraag of probleem even via Andrevanterve of blanket93 stellen, dat hun dat aan hem doorgeven.
    en 3de optie: registreren op DutchBlitzSociety, en bericht sturen naar @stra (of iets dergelijks… ;))

@OscaR-16v wrote:

@PeterNoFear wrote:

Haha, dacht ik al, dat dat Paul was :P
    Toeterde Paul, of was je claxon helemaal stil?

@FnF_racer wrote:

PB sturen?

anders zou je je vraag of probleem even via Andrevanterve of blanket93 stellen, dat hun dat aan hem doorgeven.
    en 3de optie: registreren op DutchBlitzSociety, en bericht sturen naar @stra (of iets dergelijks… ;))

PM al gedaan. Echter zonder resultaat!
    De overige opties ga ik even proberen (morgen).

Bedankt.

@PeterNoFear wrote:

@OscaR-16v wrote:

@PeterNoFear wrote:

Haha, dacht ik al, dat dat Paul was :P
    Toeterde Paul, of was je claxon helemaal stil?

Denk dat iemans anders toeterde. Wij waren het niet ;)

Deze astra heb ik de afgelopen tijd een paar keer voorbij zien komen en ik zag hem vandaag geparkeerd staan in Culemborg, ik dacht dat ik ergens anders op het forum al foto’s van deze wagen voorbij had zien komen,

deze stond geparkeerd in Maastricht op (de rotonde) Tongerseplein

25 berichten aan het bekijken - 2,776 tot 2,800 (van in totaal 3,951)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.