Opel Astra GESPOT

Forumindex Forums Modellen Astra Opel Astra GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 2,626 tot 2,650 (van in totaal 3,951)
  • Auteur

Gisteren rond de klok van 6 uur, Brussellaan bij Basic-Fit Eindhoven

Hahaha deze ook regelmatig gespot. Alleen Rickskes nog nooit gezien daar… :vertag

Kga ook maar weinig naar brussellaan.. en als ik ga is dit echt verschillend met wanneer en hoelaat.. kga vaker naar vijfkamplaan, maar daar is het ook verschillende dagen en tijden.
    Dat hou je toch als je in de zorg werkt, met onregelmatige werktijden

Greetz

Vandaag rond 15 uur bij de gamma in treebeek, een zwarte gsi die een beetje aan het rondglijden was om vervolgens te eindigen met een redelijke bots tegen de stoeprand… Ik zat met mijn ma in een rode corsa, en heb de eigenaar nog effe gesproken… Iemand van hier?

Grt

@corsakupesh wrote:

Vandaag rond 15 uur bij de gamma in treebeek, een zwarte gsi die een beetje aan het rondglijden was om vervolgens te eindigen met een redelijke bots tegen de stoeprand… Ik zat met mijn ma in een rode corsa, en heb de eigenaar nog effe gesproken… Iemand van hier?

Grt

‘N coureur zo te horen!! Totdat ze niet tegen de stoep aan glijden maar tegen jou aan… fijn :swear

Heel leuk allemaal die sneeuw, iedereen denkt maar dat hij nu lekker kan gaan driften met hun voorwiel aandrijving en nonchalant de handrem erop kan gooien.. (wel netjes dat hij het tenminste op een parkeerplek doet, waar hopelijk weinig auto’s staan) maar sneeuw is en blijft gewoon k*dt.
    Je hebt geen controle over je auto al denken sommige van wel en als je gaat, dan heb je gewoon niets meer te vertellen!
    Daarnaast die rot pekel, tast alleen maar je lak aan.. hier zijn ze ook als een malle aan het strooien.. kan ik morgen weer gaan poetsen op mijn vrije zondag!

Dus je ziet maar weer, lekker schade oplopen met dit weer… Nee doe mij maar de zomer :jerry

Greetz

Sneeuw? Strooien? Huh… *kijkt naar buiten*
    Shit!!! :swear ja hoor ’t is weer wit. Ongelooflijk.. Bijna maart!

Dat het maar snel ophoudt. Waar heb je de zout mannen al gespot dan Rick?

Ik moest werken tot 22:00.. dus toen was het gelukkig nog niet wit.. maar ik werk in een verpleeghuis dus de paden worden door extra (ja mag wat kosten) persoonlijk door een persoon gestrooid) en mijn auto zet ik liever afgelegen verstopt in een hoekje:P, maar de nadeel is dus dat ik een redelijk lange weg om het gebouw moet rijden wat dus bestrooid is met die pekel… daar rij ik dus in.
    En de zout mannen waren overal in Eindhoven gespot.. ze zijn er voor de sneeuw aankwam al bezig geweest.. de straten zagen wit (nou overdrijf ik wel, maar je zag de pekel goed liggen) van de pekel i.p.v. van de sneeuw.. dus ik zat weer met tranen achter me stuur:P :jerry

Donkere astra g hatchback met donkere irmscher achterlichten gespot op het stationsplein in Groningen gisteravond, stond daar geparkeerd.

Ze moeten gewoon vloerverwarming onder alle wegen aanleggen :jerry

@botssie: vind ik ook! :D

@rikskes: stonden maar vijf auto’s en hij deed het achterop de parking dus… Dan moet ie het zelf weten… Was welleuk om naar te kijken :D :angel

Grt

@botssiee wrote:

Ze moeten gewoon vloerverwarming onder alle wegen aanleggen :jerry

klopt het dat er mij nu een lampje aan gaat dat ze dat ooit al eens getest hebben?
    das ook het enige wat ik weet, gelof dat het op een stuk snelweg was.

Wel of niet getest, ik zie hier een ‘Beste idee van Nederland’ opbloeien :jerry
    maar ik moet zeggen ze zijn gisteravond rond een uur of 22:00uur zijn gaan strooien toen het nog niet sneeuwde dus de wegen zijn nu goed begaanbaar gelukkig

@corsa ja moet hij ook helemaal zelf weten en is inderdaad leuk om naar te kijken geef ik je helemaal gelijk in, maar als ik zelfs bij andere schade zie oplopen bij een Opel doet mijn Opelhartje toch ook wel pijn. laat staan als het me eigen auto is, dus mij zul je nooit zien slippen ermee

Greetz

Net gespot op de John F. Kennedylaan, iemand van hier?
    Zoja, dan mij excuses voor de flits die ging per ongeluk af bij de eerste poging van het maken van een foto, we hadden ook duidelijk even oogcontact toen ik hem daarna inhaalde :jerry gelukkig keek hij niet boos, meer van :wtf

heeft wel weg van Eugene z’n oude ride..

Is iemand van hier ja: Jorizimo.

Haha oke, tijd om me te gaan schamen dan:P :jerry

Zal wel een stom gezicht zijn als je in je achteruitkijkspiegel ineens een flits uit de achter op volgende auto ziet komen..

als het een bekende is van hier zal hij het wel van zich af kunnen lachen :jerry

@Vannos wrote:

Zwarte astra j opc gespot. nog niet op kenteken

ziet er echt super dik uit

jammer dat-ie een deurtje te vroeg gestopt is bij adg :P wel super dik ding :)

@Rickskes wrote:

Wel of niet getest, ik zie hier een ‘Beste idee van Nederland’ opbloeien :jerry
    maar ik moet zeggen ze zijn gisteravond rond een uur of 22:00uur zijn gaan strooien toen het nog niet sneeuwde dus de wegen zijn nu goed begaanbaar gelukkig

@corsa ja moet hij ook helemaal zelf weten en is inderdaad leuk om naar te kijken geef ik je helemaal gelijk in, maar als ik zelfs bij andere schade zie oplopen bij een Opel doet mijn Opelhartje toch ook wel pijn. laat staan als het me eigen auto is, dus mij zul je nooit zien slippen ermee

Greetz

Ja bij mij ook hoor, mij zul je het ook nooit (met opzet) zien doen, maar toch doet iedereen met zijn auto wat ie zelf wil, en trouwens hij gleed recht op de stoeprand, dus met beide voorbanden tegelijk… :angel grt

Vandaag rond 10:15 in Maasbommel een zilveren G met oa achterspoiler en heldere achterlichten, kenteken in het midden FZ

vandaag op de a50 net voorbij Venray een zilver/grijze G met kofferklep spoiler,dakspoiler en onderlipje.
    Ik seinde nog ff voordat ik je voorbij ging…iemand van hier.

Bij de mac in Zwolle een zilvergrijze G coupe met jappen uitlaat…stond voor mij bij de macdrive

iets eerder deze week een astra f sedan in kerkrade/heerlen met gsi motorkap en 2 kleurige achterklep (2 zwarte banen en in het midden originele kleur) Ik zat in een ford transit compleet in legerkleuren.

ook iets eerder deze week een bordeau rode g coupe in heerlen (volgens mij heerlensebaan??) op de parkeerstrook bij zijn of haar huis.

genoeg gespot maar of ze hier van het forum zijn??

vandaag de auto op schoolplein geparkeerd, kom ik terug en staat er nog een sport naast de mijne, eerst maar eens foto’tje gemaakt.

@ vectra; militairtje spelen in leger Ford? :jerry

@ Diederik; sport of sport edition, is wel ’n verschil hè :wors

@ Harry, 2 x sport edition, wat is het verschil dan?

25 berichten aan het bekijken - 2,626 tot 2,650 (van in totaal 3,951)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.