oke, ze zijn er al mee bezig, die beste meneer zei dat de lagers ook niet meer top waren, vandaar een sloopbak.
er komt nu een bak onder van een opel vectra, ze zeiden dat ie zou passen maar dat vraag ik me af…
Als het van een vectra met Z16XE, X16XE(L), Z18XE, X18XE1 is dan past dat prima. Zijn allemaal F17 bakken. Mag ik vragen waar je je bak laat wisselen? Opel Dealer? Of Universele Garage? Oja en op je foto;s die beschadegingen daar kun je nog prima een paar ton mee rijden.
bij een universele garage,… en blijkbaar word ik dus keihard genaait..
zij zeiden een paar 1000 km.. jij hebt het over een paar ton, dat vind ik nogal een verschil :shock:,
eenmalige actie bij deze garage.. :thumbdown
jaaa oke, ik ben dan geen auto monteur, maar ze hadden het over het kroonpion gedeelte ofzo, wat versleten was.
maar is het normaal dat je beide aandrijfassen bij het differentieel +-0.8cm omhoog kan drukken, en dat je dan een tok hoort?,
vandaar deze bak reperatie namelijk :hmmz
uuhmm, als ik gas gaf en ik had me raam los, hoorde ik een soort wasmachine centrifugerende achtig geluid, suisend
en ik kon me homokineten bij de bakzijde dus wel omhoog drukken..
dan heb je er goed aan gedaan om er een andere bak eronder te zetten ik had dat ook met mijn astra z1.6se alleen dat was een f13 bak maar dat centrifugerende achtige geluid komt me heel bekend voor hahahaha
mijn binnenste lager aan de motor zijde (binnenkant bak ) lag bijna door mijn bak behuizing heen zie foto
nou niet echt moest nog een ritje maken van 10 kilometer daarvoor maar bak 2 keer bijna vast geslagen conclusie andere bak drukgroep druk lager platen en nieuwe baksteun was dus een duur maandje vorig jaar februari en een bak aan gort na 77500 kilometer