Opel astra f radiateur x16sz in c16nz, kan dat?

Forumindex Forums Modellen Astra Opel astra f radiateur x16sz in c16nz, kan dat?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Nu had ik op onderdelenlijn aanvraag gedaan, krijg ik een radiateur toegestuurd van een x16sz motor ipv een c16nz motor, voordat ik de boel ga loshalen wil ik weten of dit gaat passen. Want er lijken meer aansluitingen op te zitten dan die er nu in zit :thumbdown Wie weet het?

Zie nu ook dat aan 1 zijde 2 slangen zitten met schroefaansluiting aan de radiateur, dat heb ik niet.

slang met schroef aansluiting ken ik niet bij astra
    denk dat je de aansluitngen bedoeld waar de thermoschakelaars in moeten
    daar heb je wel 2 soorten radiateurs van

want die voor airco heeft er 2 en zonder maar 1
    verder moet je 3 slang aansluitingen hebben
    2 grote en 1 kleine
    maar dat is bij allle astras f gelijk dus moet passen

Ja 2 grote en 1 kleine slang en dat komt ook overeen. Heb overigens geen airco.

Van deze foto de linkse kant, komt niet overeen, onderaan waar die slang afgeknipt is heb ik niet, en die aansluiting daarboven waar niks inzit op de foto, heb ik ook niet.

hahah ik zie het al
    gewoon er inzetten want die andere zijn van je automaat bak olie
    die kun je gewoon los laten hoor

Wou zeggenm die plugen zijn van de automaatbak koeler, deze wel even dichtmaken, zodat er geen vocht en vuil in gaat ophopen.

Willem

Oke dat scheelt weer een hoop gezeur, kon er echt niet opkomen waar het voor diende, dus dan kan ik hem er mooi inzetten, bedankt voor de info beide!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.