opel astra f gaat niet eer aan….

Forumindex Forums Modellen Astra opel astra f gaat niet eer aan….

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Auteur

goedendag ..

ik heb een opel astra ik heb laast mijn koppakking vervangen en nu start hij niet meer .. hij wilt wel aangaan dat hoor je maar hij komt er net niet , en er staat nog super veel druk op mijn kvs tank. en zit benzine ook in mijn kvs tank en super veel witte bij me oli. toen ik er mee ree gooide ik 5 liter water per dag in dat ding het was gelijk binnen 2sec weg. en ik kon niet harder dan 120:S ik heb hem gechiptuned en sport luchtfilter er in zitten en ik snap er niks meer van nu staat hij dood in mijn straat ik hoop dat iemand ij kan helpen

Waar woon je

schiedam man

Waar woon je

ik woon in schiedam

[rquote=1904881&tid=145622&author=opelgteetje]Waar woon je[/rquote]
    ej man i k woon in schiedam

Als er benzine in je kvs zit weet ik niet wat er gebeurt is, zal wel olie zijn. Maar heb je de kopbouten netjes op de juiste volgorde en op moment aangetrokken? Het kan zijn dat hij nog steeds lekt ofdat je kop krom is, dan moet hij gevlakt worden. Waarschijnlijk lekt hij nou waardoor er geen compressie optreedt en hij dus niet aanslaat.

Oww wellicht slim om even soort astra (F/G/H/J) en motortype te vermelden.

ej man het is een astra f 1.4 uit 1992 nee het is echt benzine het ruikt zelfs naar benzine en alles is netjes gedaan een automonteur was er bij hij snapt het ook niet. maar hij doet nu helemaal niks meer en me blok is gevlakt dus dat kan het niet zijn,… ik snap het niet meer eigenlijk:P

ok ik vermoed je inlaatspruitstuk!!!

de reden is dat je een singlepoint inspuiting hebt.
    via je inlaatspruitstuk gaat ook de koelvloeistof naar je blok.

ik vermoed dat de pakking stuk is en daardoor benzine met koelvloeistof vermengt.

groetjes jurrian

dank je wel man ik denk dat tie naar e sloop gaat heb het helemaal gehad:P

Mja, hoe is de carroserie? 1.4 Blokken zijn goed te krijgen en het erin bouwen is veel werk maar niet super moeilijk, of wie weet kan je er hier nog iemand voor een appel en een ei blij mee maken. Er zitten hier artiesten die het grootste wrak omtoveren tot een superwagen.

ik heb net alles na gekeken alleen nu ekt bij benzine uit de cabrateur ???? en hij start nog steets niet allekoppen zijn vervangen en gevlakt ik snap het niet meer ik hoop dat emand kan helpen grt

heb net de garage gebeld hij staat tog nit op tijd maar ik snap er dan echt helemaal niks meer van zou iemand nog kunnen helpen mzzl

heb je je kop wel af laten persen miss is die gescheurd en komt er als nog kvl bij de olie en andersom en dus ook benzine mengsel bij je kvl of olie :thumbup

als je 5 liter water erin gooit en het is meteen weer weg is het echt niet alleen je koppaking.

draai de bougies er is uit en ruik er is aan of die stinken naar kvl of olie ?

ja man ze ruiken naar oli+kvs

dan is er nog meer mis als alleen je koppakking ik zou kijken naar een 2e hands blok als ik jou was die kosten bijna niks en zat te krijgen :thumbup 1.6 past ook :thumbup

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.