Opel astra f cabrio knopje ingedrukt

Forumindex Forums Modellen Astra Opel astra f cabrio knopje ingedrukt

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Nou heb een opel astra cabrio f uit 96′ Nou duwde ik vanmiddag op het knopje naast het microfoontje die boven de achteruitkijkspiegel is.
    Voor de rest gebeurde er niks totdat ik de auto afsloot en na 4-5 min ging er als het ware een stil alarm af wat na enkele minuten uitging en vervolgens weer na 5 min begon te knipperen.
    Hoe zet ik dit uit want als ik na de auto loop sleutel erin steek is het weg en na 4-5 min begint het weer.
    Mvg

Nog is op dat knopje drukken?

heb je een binnenlampje met weerszijden een lampje, en in de midden een Sensortje met een klein knopje ernaast.

Dan heb je een binnenlampje voor Oriigneel alarm, het origineel alarm staat normaal niet in verbinding met je startonderbreker, maar deze kan gekoppeld zijn aan een aftermarket alarm..

Willem

@wim-v6 wrote:

heb je een binnenlampje met weerszijden een lampje, en in de midden een Sensortje met een klein knopje ernaast.

Dan heb je een binnenlampje voor Oriigneel alarm, het origineel alarm staat normaal niet in verbinding met je startonderbreker, maar deze kan gekoppeld zijn aan een aftermarket alarm..

Willem

Het is zeg maar zo als ik hem met de sleutel afsluit begint hij te knipperen na 4-5 min houdt hij op met knipperen en vervolgens begint ie weer’.
    Dit knipperen is gekomen nadat ik op dat knopje duwde, het is ook echt turbo knipper dus waarschijnlijk alarm.
    Als ik de motorkap open zie ik ook een 2e claxxon die afgekoppeld is. Heb ook al meerdere malen op het knopje gedrukt om te kijken of het weg ging maar nee.
    Krijg de auto wel gelukkig afgesloten.
    Mvg.

het knopje is om de Ultrasoonsensoren uit te schakelen

Dan zal er een storing zijn in het originele alarm.. dat heeft verder niks met het knopje te maken, maar met de bediningskast of een van de sensoren van het kastje.
    Bedieningskast zit aan de bijrijders kant naast of achter de Centrale portiervergrendilings kast (kiekert)

Willem

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.