opel astra 14 i 2009 esp

Forumindex Forums Modellen Astra opel astra 14 i 2009 esp

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

astra heeft schade gehad .Laten uitgelezen bij dealer .1 dag na het uitlezen ging het esp lamp branden .gaat niet meer uit .merk er niets van met rijden auto heeft tc en esp opel astra 14i 2009 .7000 km gelopen

Electronic Stability Program (ESP) treed pas in werking als je bv te hard een bocht neemt ,dan remt die de wielen afzonderlijk af zodat de auto grip blijft houden,nu je esp niet werkt zal je eerder gaan glijden in de bochten.

waarom brandt het lampje (een driehoek met een slingerende auto) hoe krijg ik het lampje uit moet ik naar de dealer . b.v.d. de auto heeft pas 7000 km gelopen

dat lampje heeft te maken met je esp ,als die niet goed werkt kan die gaan branden , waarschijnlijk is er een sensor kapot .

soms gaat het lampje uit als je het stuur helemaal naar links draait en, dan weer helemaal naar rechts,maar als er iets kapot is gaat dat ook niet werken

moet ik nou naar de garage of kan ik dat zelf dank je.

ik denk dat je het beste naar de garage kan gaan

je kan het ook zelf doen maar dan moet je 1 voor 1 je esp of abs sensoren gaan vervangen en, dan nog is het geen garantie dat het probleem is op gelost ,esp stortingen kunnen namelijk ook van andere dingen af komen eer dat je dat heb opgelost ben je honderden euro’s verder ,de garage kan waarschijnlijk het probleem zo vinden.

is het niet zo dat als je de sportknop indrukt dat dit lampje ook gaat branden?
    nu weet ik niet of je een sportknop heb

een 1,4 twinport is niet met sportknop geleverd.

waarschijnlijk is er een sensor kapot.

Na 7000 km heb je toch zeker nog wel garantie? En anders mag je wel iets van garantie verwachten op het uitlezen. Dat na het uitlezen storingen ontstaan is niet normaal en dat hebben ze zo ongedaan gemaakt.

Dat je dat hier nog gaat vragen zeg….

bedankt .ik ga wel naar de opel voor hem te laten uitlezen . heeft schade gehad en is met het linker wiel tegen een stoepband gereden.ik heb de auto met 1500 km ingevoerd vanuit duitsland.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.