Hoi,
Ik hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen hier. Afgelopen November heb ik een Opel Astra 1.6 Cosmo uit mei 2007 gekocht (tweedehands). Afgelopen week waren we onderweg toen het vrij warm was en we de auto wilden koelen. Er zit climate control op. Ik kan daarbij kiezen voor de automatische stand en alleen de lucht in de auto koelen (geen nieuwe lucht aanzuigen). Er zit daar géén airco knop. Als ik hem op de koelste stand zet (16 graden) dan blaast hij wel enigszins koele lucht, maar geen gekoelde lucht zoals met airco. Ik ben toen in het boekje gaan kijken. Volgens het boekje moet ik hem van de ‘eco’ stand af kunnen halen (er staat inderdaad ‘eco’ op het schermpje in het dashboard) en dan airco aan vinken. Als ik bij settings ga kijken zie ik deze optie echter helemaal niet! Ik kan dan alleen het geluid of de instellingen (taal e.d.) wijzigingen. Betekent dit dat ik een auto heb gekocht zonder airco??! Ik kan me dat namelijk bijna niet voorstellen. Er zitten bijvoorbeeld wel parkeersensoren op, half leren bekleding, cruise control, e.d. Ik ben er vanuit gegaan dat climate control betekende dat er ook airco in zat. Heeft een van jullie enig idee?
Het dashboard ziet er exact zo uit (vergelijkbaar plaatje van internet):
http://ipocars.com/imgs/a/f/v/n/o/opel__astra_1_6_caravan_cosmo_2008_3_lgw.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;