opel astra 1.4 sedan 1994

Forumindex Forums Modellen Astra opel astra 1.4 sedan 1994

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

ben vandaag om me auto geweest rijd lekker
    maar heb nu het probleem is nog de orginele radio die erin zit,met zo code ,maar die heb ik er niet bij,hoe krijg je die radio dan aan,zie wel dat die digitale display via radio werkt.
    als je er dan een andere radio in doet werk dat display dan nog wel ?:hmmz

Bij mijn weten niet….. heb dit ook geprobeert bij een astra F en astra G maar is helaas niet gelukt.

Die code is een diefstalbeveiliging. Wanneer je de code niet hebt kan je er ook niks mee. De dealer kan evt. wel de code achterhalen, maar of jij zin hebt om nog weer geld uit te geven aan een oud cassettedeck?
    Wanneer je een aftermarket radio plaatst geeft het display continu de datum weer (In een Astra F). In een Astra G moet er nog het een en ander geprogrammeerd worden volgens mij.

[rquote=1831733&tid=139703&author=twistam]Die code is een diefstalbeveiliging. Wanneer je de code niet hebt kan je er ook niks mee. De dealer kan evt. wel de code achterhalen, maar of jij zin hebt om nog weer geld uit te geven aan een oud cassettedeck?
    Wanneer je een aftermarket radio plaatst geeft het display continu de datum weer (In een Astra F). In een Astra G moet er nog het een en ander geprogrammeerd worden volgens mij.[/rquote]

als je dan een radio cd instaleer van sony of ander merk kan je dan wel nog dat display waar de tyd en tempratuur op staat instaleren of of kan dat niet als je een andere radio erin bouwt

Tijd / Datum en temperatuur zal blijven werken.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.