opcom version 201008 aan de praat krijgen lukt niet.

Forumindex Forums Modellen Corsa opcom version 201008 aan de praat krijgen lukt niet.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

beste mede forumleden

Ik heb vanavond een Opcom setje gekocht hierbij gaat het op een china clone version 201008. Ik krijg het alleen niet werkend en ik weet ook niet wat ik eerst moet installeren of up moet date ik ben hier niet handig mee dus vraag hierbij jullie wijze kennis hier in xD is hier in het nederlands een handleiding voor of een how too ergens op t forum. hij zegt iets over usb driver not enable. Hopelijk kunnen jullie mij hiermee verder helpen ! :D

hij geeft dit aan als ik de driver probeer te installeren. :(

je hebt PM :D

@corsa14slow wrote:

zou je die P.M ook naar mij kunnen sturen?? heb namelijk hetzelfde probleem en dezelfde versie van het stuurprogramma :jerry :thumbdown

@ivartje wrote:

@corsa14slow wrote:

zou je die P.M ook naar mij kunnen sturen?? heb namelijk hetzelfde probleem en dezelfde versie van het stuurprogramma :jerry :thumbdown

je hebt P.M. ;)

Als je een 64Bit versie van Windows hebt kan je dit probleem krijgen.
    Herstart je PC en voordat windows start, druk op F8 en zoek naar een optie die “Disable Driver Signature Enforcement” of “Controle op driver ondertekening uitschakelen” heet. (Tip : Timing is cruciaal, je moet net voordat het Windows logo verschijnt op F8 rammen tot je het keuze scherm krijgt.)
    Als je dan de driver kan installeren en alles werkt naar behoren dan kan je de volgende stappen doen
    1. Klik op Start en typ CMD in het zoekvakje
    2. Bovenaan de lijst zal je cmd.exe staan, klik er met de rechtermuis op en klik op “Uitvoeren als administrator”
    3. type en voer de volgende commando’s uit (druk op enter nadat je het commando hebt getypt):
    bcdedit.exe -set loadoptions DISABLE_INTEGRITY_CHECKS
    bcdedit.exe -set TESTSIGNING OFF

Herstart je PC en Windows laat nu toe dat je niet-ondertekende drivers kan gebruiken.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.