opcom software???

Forumindex Forums Overige Op-Com opcom software???

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 27)
  • Auteur

Goedenavond mede forum genoten,

Ik heb een op-com V2 via het forum aangeschaft en heeft altijd gewerkt tot de laptop het begaf :swear

Nu is mijn vraag weet iemand waar ik de software kan downloaden ik weet nog dat dit versie V1.39 was :hmmz

Maar gezocht en toch niets gevonden en kan me de site niet meer voor de geest halen??

thx Dolf

zoeken naar de Op-Com 08-2010 China Clone, deze update zowiezo de Firmware van de opcom naar de juiste, ongeacht welke er nu opstaat.

Willem

Volgens mij is er ook een NL versie toch??

Die van mij is in het NL.

Dirkjan

Mine Too. 08-2010 China Clone

Willem

http://www.mediafire.com/?79vezszjvrf8awf
    ik heb deze werkt prima

gr Jan

is de 08-2010 chine clone de goede versie? die heb ik al, nu nog een opcom ergens vandaan halen.

@derartz wrote:

is de 08-2010 chine clone de goede versie? die heb ik al, nu nog een opcom ergens vandaan halen.

Ik heb er nog wel 1 te koop voor 25,00. Ik hoor t wel.

De china clone versie werkt vrijwel op iedere opcom. Alleen moet je soms de jusite drivers erbij vinden.

Bij een niet (imitatie) opcom nooit de legale software instaleren

Wat gebeurd er dan??? Heb ik namelijk wel gedaan en mijn opcom werkt niet meer.

Gr Jack

Dan is ie werkelijk KLAAR!!!!! tijd voor recyclen, persoonlijk woede er op uiten, in de Kast zetten voor de Show, Op-com werpen etc etc..

Firmware geblokkeerd!!!

Willem

idd, dan is het jammer-de-bammer jack
    rijp voor de vuilnisbak :angel

Hier is niks meer aan te doen?? Wat een crap. Helaas dan maar opzoek naar een nieuwe.

Gr jack

ja als jij een manier weet om een eeprom opnieuw te programmeren kan dat best
    maar dat valt niet mee zonder de juiste apparatuur.

Was er niet iemand hier op het forum die dat kon???

Heb dit eens gelezen maar kan het niet terug vinden

jup, die zou de mijne herstellen, helaas niks meer van gehoord, gelukkig wel geruild tegen een goede…

Willem

Oke dan is dat vergane hoop. Wordt een nieuwe kopen.

Hallo, Ik heb een OPCOM met Hongaarse software wel in Engels versie 090714 met firmware versie 1.39. Kan ik deze met de software van de link van mediafire hierboven gebruiken zonder dat hij crashed??? Dan heb ik een nieuwere versie namelijk.

Alvast bedankt,
    Bart

@Zeewoldehub wrote:

Hallo, Ik heb een OPCOM met Hongaarse software wel in Engels versie 090714 met firmware versie 1.39. Kan ik deze met de software van de link van mediafire hierboven gebruiken zonder dat hij crashed??? Dan heb ik een nieuwere versie namelijk.

Alvast bedankt,
    Bart

dat zou ik ook grag weten ;)

zoals hierboven gemeld
    ja dat werkt met firmware 1.39

ok, dan installeer ik deze versie eens. want op de mijne kan ik mijn security code niet ingeven :S

Ik heb een nieuwe Opcom in Engeland bestelt en die is niet alleen veel goedkoper dan hier op Marktplaats
    maar hij werkt nog ook en dat was niet het geval met die opcom uit zoetermeer.
    ik zit trouwens al weer een maand op dat ding te wachten zonder resultaat.
    Maar ik weet nu dat het niet aan mij of mijn apparatuur ligt.

@J.Eland wrote:

Ik heb een nieuwe Opcom in Engeland bestelt en die is niet alleen veel goedkoper dan hier op Marktplaats
    maar hij werkt nog ook en dat was niet het geval met die opcom uit zoetermeer.
    ik zit trouwens al weer een maand op dat ding te wachten zonder resultaat.
    Maar ik weet nu dat het niet aan mij of mijn apparatuur ligt.

Die van mij komt ook uit zoetermeer, maar ik heb geen problemen software en op-com werken perfect.

@jwvanyperen wrote:

http://www.mediafire.com/?79vezszjvrf8awf
    ik heb deze werkt prima

gr Jan

deze is er meer.

Weet iemand waar de software voor de chinese opcom clone te downloaden is? Ik heb nl gister mijn opcom binnen gekregen vanuit het verre oosten, alleen zit er zo’n mini cd bij die beschadigd in de verpakking zat. :(

Het gaat om deze versie:
    http://www.autodiagshop.de/wholesale/opcom-op-com-2009-v-can-obd2-opel.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

@Bas_nl wrote:

Weet iemand waar de software voor de chinese opcom clone te downloaden is? Ik heb nl gister mijn opcom binnen gekregen vanuit het verre oosten, alleen zit er zo’n mini cd bij die beschadigd in de verpakking zat. :(

Het gaat om deze versie:
    http://www.autodiagshop.de/wholesale/opcom-op-com-2009-v-can-obd2-opel.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Zie PM

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 27)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.