Opcom in buurt van Landgraaf

Forumindex Forums Modellen Astra Opcom in buurt van Landgraaf

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

Beste forum leden!

Ik vroeg mij af of er mensen in de buurt van Landgraaf wonen die mijn Astra H kunnen uitlezen en de foutcodes kunnen resetten.

Zou fijn zijn want dan wist ik iig al of het komt door het blijven ‘hangen’ van de foutcode of dat echt mijn ABS/ESP pomp kapot is!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Gr Kevin

Is een uur rijden vanuit hier..

gepost vanaf mn telefoon

Ok dat gaat ook nog wel :D

Nog ff afwachten of ik meer reacties krijg!

Thx!

ik zelf woon in brunssum dus 5min rijden naar landgraaf :P

Ow dat zou ideaal zijn ;) als je het zou willen doen zou ik echt super fijn vinden dan kan ik dat ook weer uitsluiten..

Gr kevin

moet je zeggen waneer. zaterdag morgen wordt er hopelijk een nieuwe voor ruit in gezet zit 1 scheur in sinds vanmorgen

woon in valkenswaard
    je kan komen als je wilt

Ah super.. maar kan vanavond helaas niet meer.. moet echt even werken aan school voor morgen moet ik vanalles af hebben.. toch bedankt voor je aanbod!

Ik ben ook bereid om je auto even uit te lezen en de foutcodes te resetten. Hopenlijk ben je van je probleem af.

Werk in Heerlen.

Morgen komt Daveman rond een uur of 20.00 langs om hem uit te lezen en te resetten! echt spannend! Hoop dat het probleem dan opgelost is…. denk ik wel te mooi om waar te zijn maarja wil het toch proberen, misschien willen ze gewoon aan mij verdienen..

Ik houd jullie op de hoogte! Bedankt voor alle snelle reacties!

Ik zal ‘m niet verplaatsen, maar als je ‘m nu in Opel algemeen had geplaatst, had je misschien wel veel meer forumleden bereikt en had er dus misschien wel iemand gereageerd die ook uit Landgraaf komt.
    Tip voor een volgende keer ;)

Jah idd.. daar heb je een punt :D bedankt voor de tip!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.