OPC rijtraining Opel Test Center

Forumindex Forums Overige Opel algemeen OPC rijtraining Opel Test Center

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur

Hallo,

Zijn er mensen met ervaring met de OPC rijtrainingen in Dudenhofen, Duitsland? Ik heb het plan deze zomer voor een OPC Compact training te gaan en ben benieuwd naar ervaringen van anderen!

Groet,

Sander

Ik heb hier ook een tijd over zitten denken, kan nou alleen niet vinden wat zoiets kost?

De compact training is 200 euro voor drie uur… Vanmiddag ingeschreven!

En het verschil met de performance is is dan de duur? Want dat is de hele dag geloof ik

Dat klopt inderdaad, en die is iets van 520…

Ga er eens over nadenken. Vind met mijn eigen opc het circuit op dan wel weer leuker

@DeMeistah wrote:

Ga er eens over nadenken. Vind met mijn eigen opc het circuit op dan wel weer leuker

kun je beter naar zandvoort gaan.. was bij intraxx kost vrij rijden met instructeur dacht ik 30 euro per half uur toen ik het voor het laatst bekeken had..

@DeMeistah wrote:

Is ook leuker, maar………..
    De verzekering betaald niet als je OPC plat is.

En daarbij is het ook wel leuk om bij het Opel test center zelf te kunnen rijden. Ik heb geen OPC, dus leuk dat ik daar dus in de Corsa, Astra en Insignia kan stappen, in OPC versie… Ik ga het zien, GoProotje mee, ben heel benieuwd!

@jethro wrote:

@DeMeistah wrote:

Is ook leuker, maar………..
    De verzekering betaald niet als je OPC plat is.

Een tandje veiliger (geen inhalen) is dan circuit training van bijvoorbeeld gp-elite op het politie baantje in lelystad.
    http://gp-elite.nl/gp-circuit.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
    Kan circuit training 1 en 2 van harte adviseren.

Aankomende zondag ga ik naar Opel Rodgau voor de OPC Compact training, hartstikke leuk en ik ben heel benieuwd!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.