OPC-Line pakket Vectra C GTS 2008

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum OPC-Line pakket Vectra C GTS 2008

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 37 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren geleden door .
25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 131)
  • Auteur

Zeer Mooooooie set zeg!! :wors

Alleen inderdaad wel erg kleurverschil die voorbumper op de foto :hmmz:hmmz

Groet,

Leeric.

de achterbumper heeft het kleurverschil ook en die is er niet nieuw opgekomen. Zat die spoiler er op de kofferbak er ook al op of is die nieuw?

Niet nieuw inderdaad die achterbumper. Maar het gaat erom dat voor- en achterbumper van hetzelfde materiaal zijn. Zoals eerder gezegd, af fabriek hebben ze het ook allemaal hoor:thumbdown
    Ligt dus niet aan de spuiter maar aan het materiaal:thumbdown
    De achterklepspoiler is er nieuw op gekomen maar is in dit geval misschien té klein om het verschil goed te kunnen zien. En dan daarbij, foto’s zijn nog weer anders dan de realiteit. Feit blijft dat er kleurverschil in zit en ik blijf erbij dat het aan het materiaal ligt.

WAT EEN DIKKE VEC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

wowwww wat een prachtige vectra met die bumperset:wors:wors:wors

Mooie kar zo…

ziet er goed uit.

Staat hem goed dit setje..

Kleurverschil is inderdaad niet te voorkomen, zeker niet bij zilver grijs. Als je alleen al blanke lak over spuit krijg je al kleur verschil. Fraai is anders maar af fabriek is het ook al zo.

Op kleurnummer maken zegt ook niet zo veel want in deze kleur heb je meerdere tinten, en dat op het zelfde kleurnummer..

:thumbup:thumbup:thumbup erg gaaf,heb je nu je bestaande koplampsproeiers kunnen gebruiken?
    O ja en je velgen zijn nu echt aan de kleine kant (no offence:D)

Thnx all voor de toffe reacties!!!:thumbup
    Door het pakket vallen de wielen wel wat kleiner uit ja, was mij ook al opgevallen. Maar zoals eerder gezegd vind ik het wel even prima zo.
    Zoals het er nu naar uit ziet komt de uitlaat er aankomende zaterdag onder!!! Uiteraard volgen de foto’s vanzelf weer van dit moois:thumbup

origineel gepost door ahrend
    :thumbup:thumbup:thumbup erg gaaf,heb je nu je bestaande koplampsproeiers kunnen gebruiken?
    O ja en je velgen zijn nu echt aan de kleine kant (no offence:D)

Bestaande koplampsproeiers heb ik kunnen gebruiken ja. Was gewoon een kwestie van het gat op de juiste maat maken en alles overzetten, geen probleem dus:thumbup

Kijk trouwens voor de gein is hier naar het kleurverschil van waarschijnlijk een originele OPC :thumbdown

http://www.originalcarparts.nl/component/option,com_virtuemart/Itemid,1/keyword,1002209/page,shop.browse/

Ff plaatje klikken voor vergroting…
    Dikke wielen trouwens :wub:wub:wub:wub

origineel gepost door OPC-lijntje
    Kijk trouwens voor de gein is hier naar het kleurverschil van waarschijnlijk een originele OPC :thumbdown

http://www.originalcarparts.nl/component/option,com_virtuemart/Itemid,1/keyword,1002209/page,shop.browse/

Ff plaatje klikken voor vergroting…
    Dikke wielen trouwens :wub:wub:wub:wub

Dat kleurverschil op die foto is idd beneden alle peil. Ik vind het bij jou nog wel mee vallen.
    Zier er erg goed uit je vec:thumbup:kewlpics, Als het een station was werd ik bijna jalours:D

Save driving Jurgen

Zo dan! Zoals verwacht is vandaag dan eindelijk de dubbele uitlaat er onder gekomen!:wub
    Net nog even op pad geweest voor een paar foto’s… Die spreken voor zich lijkt me:kewlpics

ziet er goed uit zo:thumbup

gr.Paul

Staat super. :wub

nice pics :D en mooie C

ipv wolf in schaapskleren is dit een schaap in wolfskleren :)! verder een echte top bak!

Kwijl kwijl!!!

:wors:wors:wors:wors:wors:wors

:thumbup

Superrrr!!

Groet,

LeeriC.

Top!!!!!

ziet er zeer goed uit!!!

Mooi setje bumpers hoor. Ik wil verder niet zeiken maar er is kleurverschil en er is kleurverschil. Ik vind deze bumpers er toch wel erg uitspringen. Lijken wel een tint te donker.

Ik had het je al eerder gezegd, er zijn meerder tinten in één kleurnummer, ook van zilver grijs. Ik zou er toch nog een keer naar laten kijken hoor..

Vette bumpers hoor

origineel gepost door GTS2.2DTI
    Mooi setje bumpers hoor. Ik wil verder niet zeiken maar er is kleurverschil en er is kleurverschil. Ik vind deze bumpers er toch wel erg uitspringen. Lijken wel een tint te donker.

Ik had het je al eerder gezegd, er zijn meerder tinten in één kleurnummer, ook van zilver grijs. Ik zou er toch nog een keer naar laten kijken hoor..

Mijn GTS (moonland grijs)had zeker zoveel kleurverschil in de bumpers en was niet overgespoten, ook mijn station heeft kleurverschil in de bumpers.

Jan

mooie vectra:wub

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 131)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.