Op zoek naar orginele gts sideskirt vectra c1

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Op zoek naar orginele gts sideskirt vectra c1

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door .
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Ik zag dat de mijne aan de passagierszijde kapot was.Verleden week op weg naar huis lag er iets op de snelweg wat ik raakte.
    Dus als iemand iets heb liggen of een sloop vectra gts weet te staan ,zou je mij erg mee helpen.
    Kleur: het liefst vectra gts zilver

ik zou is op http://www.onderdelenlijn.nl kijken en anders kom je daar wel adressen tegen van Opel sloop bedrijven tegen en die jong schade spul hebben staan .

je kan op kenteken daar een aanvraag zetten dan reageren zij en je kan even online op de site in het magzijn kijken .

gebr Obdam of Klein gunnewiek kijk is bij hun op de site versturen spul anders ophalen zo werkt dat

anders de enige optie is de VOD .

Bert

Er werd hier op het forum een paar dagen terug een set aangeboden

Originally posted by 2000
    Er werd hier op het forum een paar dagen terug een set aangeboden

kan het niet vonden;)

Dat is toeval, zou ze komende week op Marktplaats zetten.

Heb een set GTS-skirts liggen in Z157 Starzilver. Heb ze gekocht op MP voor m’n sedan, maar ben er nooit aan toegekomen ze te monteren.

Stuur maar een u2u al je interesse hebt, kun je ze voor dezelfde prijs krijgen als ik betaald heb op MP.

Groet, Eric

rickytt3 :heb je 2 u2u’s gestuurd

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.