Op com – Security code

Forumindex Forums Modellen Astra Op com – Security code

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door .
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

Jeuj, mijn opcom binnen, dacht ik.
    Geinstalleerd, aangesloten alles werkt.

Maar als je bij dagrijverlichting wil aanzetten, vraagt ie om de security code voordat je verder kan.

Ik heb al mijn auto papier doorgespit, (dealer boekje, radio boekje, service boekje, instructieboekje) maar ik nergens een securitycode vinden. Heeft iemand een nep-voorbeeldcode voor me? zodat ik weet waar ik naar moet zoeken.
    Kan het zijn dat de dealer die voor me bewaard? Of kan ik die ergens anders terug vinden?

Zoja, kan ik die dan opvragen, zonder dat ie moeilijk doet? Of dat, wanneer er iets met de auto is hij dat tegen me kan gebruiken? Dat zie ik natuurlijk niet zo zitten… “ik wil de praat niet hebben” zoals wij dat dan in brabant zeggen. :)

Het heeft de maat van een creditcard, maar dan van karton (dik papier)
    Het is in ieder geval het 4 cijferige nummer wat op de carpas staat Vehicle Indentification Number VIN
    Als je deze niet heb dan kan je hem wel aanvragen bij de dealer geloof ik
    Als je geluk heb doen ze het als service :thumbup maar reken er maar op dat je moet betalen :fy1 valt het altijd mee

idd staat op dat kaartje, Ik had deze ook bij mijn cabrio alleen was er een andere radio in geplaatst. Naar De dealer toe om de radio code op te vragen moest ik €45 betalen :shock:

@ Basgsi
    Is het niet zo dat als je de VIN heb, je wel je radio kan resetten?

securitycode opvragen kan bij mij voor 30,00 euro.
    krijg je al je codes radiocode(mits origineel gemonteerde radio) sleutelnr en securitycode.

raar dat dat zoveel geld moet kosten… ik ga even kijken

ik kan me ook niet herinneren dat ik zo’n kaartje heb gekregen toen ik de auto kocht. Dat hoort gewoon bij de auto en zou ik dus toch gewoon moeten krijgen?

Het kaartje wordt vaak aan het overschrijvingsbewijs geplakt.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.