Op-com NL software

Forumindex Forums Overige Op-Com Op-com NL software

25 berichten aan het bekijken - 176 tot 200 (van in totaal 427)
  • Auteur

Dank je.

Is het dezelfde NL software die je op de op-com nl website kan downloaden?

Nee dat is niet dezelfde.

Op die website kan je de orginele software vinden, die bij orginele kabel/stekkers hoort, die vele honderden euro’s kosten.

Als je die orginele software gebruikt op een op-com kloon, van 20 – 40 euro, zoals de meesten hier gebruiken, dan wordt jouw op-com gesloopt, geflasht, zodat die niet meer werkt.

Ok duidelijk niet doen dus :)

Zou iemand mij de downlaod link voor de NL software willen sturen aub?

Ik ga de op com in NL bestellen, maar volgens mij heeft deze alleen Engelse software.
    http://www.q24u.nl/opel-op-com-obd2-scanner-usb-interface/” onclick=”window.open(this.href);return false;

Dank

Kan iemand mij misschien uit de brand helpen? Ik heb OpCom en hij heft het gedaan, maar nooit echt super. Nu krijg ik telkens dat hij geen communicatie met de ECM can maken. De FW is v1.45. Ik weet niet of dit altijd al zo geweest is. Misschien dat downgraden naar v1.39 wel zou werken, maar heb de tools daar niet voor. Iemand die mij dit kan sturen? Of kan ik het op een andere manier weer werkend krijgen?

Is er anders iemand met een werkende OpCom in Almere die hem eens aan mijn auto wil hangen om te zien of het door OpCom komt of dat er echt iets mis is met mijn ECU oid?

Ik heb er 1, zit in Nunspeet maar kom regelmatig in Almere

Wie kan me helpen aan de Nederlandse versie?

@Rkkreeft wrote:

Wie kan me helpen aan de Nederlandse versie?

Zie PM

@Rkkreeft wrote:

Ik heb er 1, zit in Nunspeet maar kom regelmatig in Almere

Ik zit er af en toe echt niet met mijn hoof bij. Zat gisteren opeens te denken. Misschien moet ik mijn OpCom eens op mijn Corsa proberen (de auto van mijn vrouw). :sleeping ik was zo gefocused op mijn Vectra dat ik was vergeten dat ik dat ook kan doen. Als dat wel werkt ligt het dus niet aan mijn OpCom, maar als dat niet blijkt te werken zou het zeker tof zijn als je eens een bak koffie komt doen en je OpCom er aan wilt hangen. Ik zal wel even laten weten wanneer ik meer weet. Tnx iig voor het aanbod.

Men heeft het over de NL versie, maar bij mij is alles Engels. Is het een instelling?

Hallo,

ik zou graag een recente nederlandse versie van opcom willen hebben ik heb nu de china clone versie 08/2010.

Mvg Bart

De taal is gewoon Engels.

Heeft er voor mij ook misschien iemand een linkje of bestand van de Nederlandse versie
    Zou er heel blij mee zijn

Iig heel erg bedankt alvast

Groet leo

@thething wrote:

Heeft er voor mij ook misschien iemand een linkje of bestand van de Nederlandse versie
    Zou er heel blij mee zijn

Iig heel erg bedankt alvast

Groet leo

U got e-mail ;)

Invalid or Deleted File.
    The key you provided for file access was invalid. This is usually caused because the file is no longer stored on MediaFire. This occurs when the file is removed by the originating user or MediaFire.

Still have questions, or think we’ve made a mistake? Please contact support for further assistance.

de file van de link is er niet meer :( iig bedankt voor de moeite

@thething wrote:

Invalid or Deleted File.
    The key you provided for file access was invalid. This is usually caused because the file is no longer stored on MediaFire. This occurs when the file is removed by the originating user or MediaFire.

Still have questions, or think we’ve made a mistake? Please contact support for further assistance.

de file van de link is er niet meer :( iig bedankt voor de moeite

2e poging via dropbox in je inbox!

Heeft Iemand voor mij ook een link met de Nederlandse versie.

Hoi,

Heb vandaag m’n clone binnen gekregen. Zit alleen een klein schijfje bij, welke de laptop niet afspeelt.

Zou ook heel graag een nederlandse versie van de software kunnen gebruiken.

Als ik van iemand een link kan krijgen, perfect! :thumb

Alvast bedankt
    Grt Dennis

leon34, downshift, u kunt aan de gang!

@gose91 wrote:

leon34, downshift, u kunt aan de gang!

Hello,

Kan er iemand mij helpen aan de NL versie?

Danku,

Zou iemand ook mij kunnen helpen aan de Opcom software?
    Alvast bedankt!

Mag ik een nieuwe ???
    Deze is al weer verouderd ;)

Zou ook graag een nl versie willen hebben. Werkt deze software alleen voor Opel?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

25 berichten aan het bekijken - 176 tot 200 (van in totaal 427)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.