Ze draaien wel op Exact dezelfde software.
Codes zouden dus gelijk moeten zijn.
Code 35 nullastregelaar waarde buiten bereik
– Valse lucht (meestal het probleem)
– Injector ernstig vervuild (vervangen voor goede gebruikte is beste optie)
MEESTAL is het NIET de nullastregelaar!!
Deze code word gegeven omdat de motor door een ander probleem zijn stationair niet kan bereiken.
Ben laatst dus aan het klooien geweest met een Astra X16SZ welke deze code gaf.
Bij deze had het zelfs bijde oorzaken.
> na het oplossen van valse lucht in oa:
– vacuumslang tankafzuiging
– Vacuumslang winterregeling
– voetpakking injectie huis (komt erg vaak voor)
– Valse lucht achter kachelpaneel (schakelaar binnen circulatie verwarming gammel)
liep ie nog erg hoog. (wel lager als ie al deed)
– toen dacht ik baat het niet, schaadt het niet, en pakte een andere injector uit mijn kast, en zette deze erin, en verrek, toen liep ie ineens perfect stationair.
probleem opgelost.
Willem