Op-com gekocht met lege cd

Forumindex Forums Overige Op-Com Op-com gekocht met lege cd

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

ik heb vandaag mijn op-com binnen gekregen. Wel met een cd alleen is de cd leeg.
    Ik heb al wat gezocht en geprobeerd. Ik kom er niet uit. Software geen probleem. gevonden via google op-com china clone 08-2010. Alleen geen drivers

@Helmer opelfan wrote:

ik heb vandaag mijn op-com binnen gekregen. Wel met een cd alleen is de cd leeg.
    Ik heb al wat gezocht en geprobeerd. Ik kom er niet uit. Software geen probleem. gevonden via google op-com china clone 08-2010. Alleen geen drivers

Zie PM

@Opeltje17 wrote:

@Helmer opelfan wrote:

Zie PM

Dank u :D

Heeft er iemand ook voor mij de drivers, ik had namelijk ook een lege cd gekregen en met m’n grote vriend Google wel software kunnen vinden. Bvd

Zie PM king:

@mr.lazy wrote:

Heeft er iemand ook voor mij de drivers, ik had namelijk ook een lege cd gekregen en met m’n grote vriend Google wel software kunnen vinden. Bvd

heb je toevallig ook drivers voor windows 7 :???: heb geen systemen met xp meer.

Opeltje17 effe een berichtje sturen

@mr.lazy wrote:

heb je toevallig ook drivers voor windows 7 :???: heb geen systemen met xp meer.

Zie PM

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.