op-com

Forumindex Forums Overige Op-Com op-com

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur

hallo mensen,
    ff een vraagje nou is een week terug mijn laptop met vista aan grussels gelopen en daar is dus ook de op-com software bij verloren gegaan :(
    nu heb ik een nieuwe laptop met windows 10, is mijn stekker (op-com) nu nog te gebruiken of kan die zo de kliko in en moet ik gewoon een nieuwe
    op-com kopen.
    ik baal er erg van want hij deed het altijd perfect, ik hoor graag van jullie.

vr,gr, jac.

Nee hoor, gewoon drivers en software installeren en hij doet het weer.

Laatste software en drivers kan je op de Opel-forum Facebook pagina downloaden, jezelf wel even aanmelden daar.

En in de win 10 wel even “niet ondertekende stuurprogramma’s” toestaan

hoi willemR
    uuhhh, maar ik heb geen Facebook :( zijn de drivers en software misschien ook ergens anders te verkrijgen ? of staat dit alleen op Facebook ?

gr, jac.

Heb je een PM met de software en de drivers gestuurd.

opeltje17

bedankt alvast :thumb , zal er morgen mee aan de slag gaan samen met mn zoon want die heeft er meer verstand van als ik,
    dat windows10 is ff te vers voor mij :D

gr, jac.

opeltje17,

ik heb het programma weer op m’n laptop, maar de drivers op de stekker zetten gaat niet lukken of ik doe wat verkeert :hmmz
    misschien dat jij mij stap voor stap een uit leg kunt geven, ik heb het nu op de laptop en was om te testen in de auto gestapt en
    deed de stekker er in en het contact aan, maar hij ziet volgens mij de stekker niet, op de stekker brand links wel een rood lampje :shock:
    maar hoe ik nou verder moet ?

gr, jac.

Dit al gedaan?

https://www.youtube.com/watch?v=StkR3D2d5WI” onclick=”window.open(this.href);return false;

mensen vandaag de tech2 opcom binnen en je raad het, cd stuk heeft iemand hier een copy van voor me alvast bedankt.

opeltje17

ik heb net het filmpje bekeken en uitgevoerd, en er ging op de stekker nu ook een geel lampje branden :D dus heb ik um getest op op-com
    en nou zag hij hem wel, ik ga zodra het hier droog is ff in de auto proberen :thumbup kga maar ff een paar rubber laarzen zoeken het staat blank hier :(

gr, jac.

opeltje17

YES, hij doet het weer :D :D :thumbup :thumbup ben net ff de vec gesprongen en ja hoor ik zag de bekende beelden weer.
    opeltje17 mag ik je hartelijk danken voor de genomen hulp, echt top :thumbup

gr, jac.

@k.matic wrote:

mensen vandaag de tech2 opcom binnen en je raad het, cd stuk heeft iemand hier een copy van voor me alvast bedankt.

Je hebt een PM.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.