Onze nieuwe Vectra GTS Executive

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Onze nieuwe Vectra GTS Executive

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur

Yes…… :D :D

Na twee weekjes wachten, gisteren onze nieuwe aanwinst opgehaald. De zwarte Vectra GTS 1.8 executive met 48.000 km op de teller.
    O.a voorzien van bi-xenon en parkeersensoren voor en achter.

We zijn erg blij met onze nieuwe aanwinst

heele mooi vec hoor :thumb

:thumb Mooie vec gts met lekker weinig km die kom je nog maar zelden tegen Topy .
    :thumb :thumb :thumb

Dat is een hele mooie aankoop!

veel rijplezier gewenst!

Nice ride, mooie kleur :wub
    Veel plezier toegewenst.

Groet jraaf

Dat is één van de allerlaatste die gemaakt is in 2009.

Veel plezier ermee. Ik heb vrijwel exact dezelfde auto.

Hele mooie vec !! Veel plezier er van !! :thumb

Bijzonder idd, mooie wagen en zeer nette km stand!!

wow.. wat een km-stand! ook wel lekker dat er een trekhaak op zit.. komt die niet in de knoei met de parkeersensoren?

in ieder geval veel plezier er mee!

gr jeroen

@noogy2000 wrote:

wow.. wat een km-stand! ook wel lekker dat er een trekhaak op zit.. komt die niet in de knoei met de parkeersensoren?

De trekhaak heb ik er onder laten zetten bij de VOD waar ik hem gekocht heb. En dat levert geen problemen op voor de sensoren. Die zijn opnieuw ingelezen volgens de VOD. Ze doen het prima heb ik al gemerkt.

De meedraaiende xenon lampen zijn ook erg prettig heb ik gisteren gemerkt toen een groot deel van de openbare verlichting in Assen het niet deed :thumb

Ik heb nu de privacy shades erin gezet die in de vorige Vec zaten maar vooral die bij de achterklep zitten niet helemaal naar mijn zijn. Dus misschien ga ik de achterruiten laten tinten. Er schijnt in Emmen een goede tinter te zitten. Iemand toevallig bekend met deze tinter? glasstinter.nl
    Of weet iemand een goede tinter in de omgeving van Assen/Groningen?

Veel plezier met je mooie GTS! :thumb

Groeten Jurgen,

Nette Vec!
    Volgens mij heb je de oudere type (C1) GTS wielen er onder, zie je eigenlijk nooit.

@turbosix wrote:

Nette Vec!
    Volgens mij heb je de oudere type (C1) GTS wielen er onder, zie je eigenlijk nooit.

Dat klopt. De originele C2 velgen die er onder zaten waren allemaal enorm gecorrodeerd en hadden vooral aan de binnenkant al forse blaasvorming en stukjes lak begonnen al los te laten. Daarom heb ik de oude velgen eronder laten zetten. Ik vind de C1 velg overigens ook niet verkeerd maar persoonlijk die van de C2 wel mooier. Maar daar verschillen de meningen over met de vrouw des huizes.

Mooie aankoop!

veel rijplezier gewenst!

Veel plezier met jullie nieuwe auto

Ziet er strak uit!
    Veel plezier ermee :thumbup

Mooie wagen !

Proficiat en veel plezier ermee :D

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.