Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Onze Kadett Cabrio 1.6 Edition
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 7 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
13 april 2010 om 05:43 #17219950
Naar aanleiding van een paar mensen die ik afgelopen zondag 11 april heb gesproken op de meeting in Eindhoven, zal ik me hier ook even netjes voorstellen.
Mijn naam is Frans, ben 27 jaar, woon samen met Anita in Eindhoven en heb 3 katten.
Ik werk als nachtplanner bij een koeriersdienst in Eindhoven (misschien bij sommigen wel bekend, “Formule1 Sneltransport” :D) en ben in het bezit van een Opel Kadett Cabrio 1.6i Edition uit ’92.Deze auto hebben we 3 jaar geleden gekocht bij een handelaar, puur omdat ik altijd al eens een Cabrio wilde hebben. De auto zag er niet erg mooi uit. Had aardig wat roest en het leek of deze gewassen was met een schuurspons.
Verder was de kap helemaal rot en zat er een of ander goedkoop alarmsysteem op waarvan de startonderbreking soms niet er af ging. Fijn is dat als je in de zomer langs een terrasje staat en je niet kunt wegrijden omdat de blokkering er op blijft! :swear
Aangezien het voor ons gewoon puur een auto voor erbij was en is, wilden we kijken of het cabriogevoel ons zou bevallen en hebben we het eertse jaar weinig aan ons Dett’je besteed.Daarna begon ik het eigenlijk toch wel storend te vinden dat de auto er zo verwaarloosd uitzag en hebben we besloten de auto helemaal te laten spuiten in de originele kleur donkerblauw metallic.
Weer een jaar later hebben we een splinternieuwe Sonneland linnen cabriodak laten monteren, eveneens in de kleur donkerblauw.
Vervolgens heb ik 2 voorstoelen van een Kadett GSI Champion op de kop kunnen tikken en deze gemonteerd.De auto is verder helemaal in originele staat en zo wil ik ‘m ook laten. Het enige wat niet standaard is zijn de originele 15 inch Irmscher velgen met 195 bandjes erom. Deze laten de auto net ff wat stoerder overkomen.