((ontsteking)) kadett d gte 1.8

Forumindex Forums Modellen Kadett ((ontsteking)) kadett d gte 1.8

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door .
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

hallo,heb kadett d gte 1.8 ,maar de onsteking werkt niet zuiver,zwakke vonk!! is dat iets om zelf te repareren?? kleinigheidje??of

aan vervanging toe. is een elektrische ontsteking mvg

Wat je kan vervangen is de rotor en verdelerkap, de boudiekabels en de bougies. Daarna zal hij waarschijnlijk weer een sterke vonk geven.

heb alles al vervangen,alles nieuw erop zitten

Ik heb nog wel een paar van deze complete ontstekingen liggen ( en ook losse delen van )

Weet niet waar je vandaan komt, maar als t in de buurt van Leiden is wil ik wel langsrijden met een paar delen om te proberen

kom uit ter apel gronningen, zit in de kost naaldwijk vlakbij dus,kan die ouwe van mij wel meenemen bij jou even testen???,ben de hele week in die omgeving mvg

Ey

Dan moet ik ff kijken of ik de ontsteking werkend krijg op n c20xe met injectie
    Normaal gebruik ik die ontstekingen alleen bij weber ombouw

Maar je mag altijd langskomen, kunnen we alles ff doormeten en vergelijken

Marc

heb een andere onsteking kunnen bemachtigen,erop gezet ,hij doet het goed !!bv dank voor de moeite marc

weer geen goeie vonk . een andere goeie bobine opgezet,flauwe vonk,nieuwe bobinekabels op.nieuwe verdeler en rotor op.
    wat kan het probleem steeds zijn,wat kan ik nog meten ??!of doen ,mvg

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.