Onderwerp: Euro Benzine & Diesel . . . ? ? ? Geweldig to

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Onderwerp: Euro Benzine & Diesel . . . ? ? ? Geweldig to

12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
  • Auteur

Van de week weer getankt, 1.39 voor euro 95 :D België is net 5 min van ons vandaan.. :afro

origineel gepost door 2e-c14nz
    Van de week weer getankt, 1.39 voor euro 95 :D België is net 5 min van ons vandaan.. :afro

Afgelopen zaterdag nog vol gegooid à 1.34 per liter (in Maasmechelen, België)
    Blijft de goedkoopste in de buurt

1,57 voor shell v-power 100 (rijdt ie lekker op) woon 1km van duits shell station.is evengoed bijna 3,5 ouderwetse FLORIJNEN maar een stuk goedkoper dan de gemiddelde pomp prijs in de nl (als ze ‘m al hebben)

origineel gepost door DEEF
    1,57 voor shell v-power 100 (rijdt ie lekker op) woon 1km van duits shell station.is evengoed bijna 3,5 ouderwetse FLORIJNEN maar een stuk goedkoper dan de gemiddelde pomp prijs in de nl (als ze ‘m al hebben)

V power (97) kost hier in het dorp 1,54
    Maar ja dat is niet de 100 in dld.

Wat is daar het verschil in prijs tussen vpower en 95.

mooi verhaal ,ik ga ff uit rotterdam naar belgie en dan weer terug halve dag kwijt en niks verdiend:wub:wub
    vgr tonsr.

De literprijs was dan een stuk goedkoper maar ik denk dat de verhoudingen redelijk gelijk zijn gebleven qua kosten.

Juist op het nieuws, Diesel en Benzine dalen drastisch in prijs, vandaag 0.04€ en nog meer de volgende dagen! In België toch

Het gas mag wel weer eens dalen … :P vorig jaar rond deze tijd betaalde ik maar 48~50 cent en nu nog altijd 62 cent

xtinction, zeurpiet! ;)
    je betaalt verdorie al een derde van de benzineprijs voor een liter LPG! ;)

@Bjorn
    : Ook in NL? Zou wel weer leuk zijn eigenlijk…. zou er bijna over gaan denken om een rits jerrycans aan te schaffen en die te vullen voor de dure tijden ofzo :P Gewoon een schap vol benzine :P

Editje:
    Hmmmm dit is leuk, 60liter zuurbestendige jerrycans! :D
    http://www.baco-army-goods.nl/technisch-divers/kunststof-vloeistofcontainer-60-liter.html

Oeh, en een dompelpompje erbij:
    http://www.baco-army-goods.nl/dompelpompje-12-volt.html
    12 liter per minuut moet voldoende zijn om fatsoenlijk snel je tank vol te krijgen toch? :)

hihi :$ :p maarja als student mag ik toch zeuren over de gasprijs of niet:p en misschien betaal ik 1/3de van de benzine prijs maar het verbruik gaat ook omhoog met gas :P dus zal rond 1/2 van de prijs van benzine liggen

Nogsteeds smerig goedkoop ;)
    Je rijd zeker ook nog met een Oldtimer? Betaal je al helemaal geen ene ruk… ;)

dat zie je toch ;) hihi anders was het ook niet betaalbaar voor mij

12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.