Onderdeel uit bumper..wie weet waar het hoort?

Forumindex Forums Modellen Astra Onderdeel uit bumper..wie weet waar het hoort?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

Bij het vervangen van een lamp uit de koplampunit van mijn Astra H 2007 viel me een polystyreen onderdeel tegemoed.
    Geen idee, waar het wegkomt. Ik weet dat het achte de voorbumper hoort, maar waar precies?

Navraag bij de opeldealer leverde een nors: komt achter de bumper weg + een kostenplaatje voor het verwijderen en hermonteren van de bumper op. Zucht

GM artikelnummer: 13225774 .

Wie kan het me uitleggen? Of een plaatje, natuurlijk nog mooier!

TXL

daroon

een plaatje van jouw kant lijkt me meer op z’n plaats :hmmz

Welk nummer is het nr 12 ofzo op de foto http://www.sklep.szpot.pl/photo/product_big/0/a/1/1_0a1e7481ad3a.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;

in dat geval zit het op de hoeken van je bumperbalk.

ik gok op een van de plastic railtjes van de zijkant waar je de bumper op vastklikt voor je m weer vastschroeft ;)

maar alleen een onderdeelnummer zegt mij niets..

fototje?

Bedankt voor jullie reacties. Het is inderdaad nr 12 uit het plaatje van rdh.
    Dit plaatje had ik ook gevonden, maar geeft niet echt duidelijk aan hoe het zit gemonteerd

http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/3969503.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Om die er op te krijgen moet je de voorbumper demonteren dan schuif je hem zo weer om je bumperbalk heen, er zit er eentje rechts en links.

OK. Duidelijk. Dan moet ik het kunnen oplossen.

Iedereen bedankt voor het meedenken! rdh bedankt voor de oplossing.

Geen probleem :thumb je bumper zit in de wielkasten vast met 2x torx aan het binnen scherm aan beide kanten en de bumper zit geklikt aan de sparborden deze kan je voorzichtig los trekken.

Je grill moet je ook even los halen gezien daar onder nog 3 drukkers/torx zitten die ook los moeten, je gril zelf zit vast met 3 drukkers en dan kan je hem voorzichtig los trekken.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Geweldig bedankt hiervoor.
    Duidelijker kan het niet. Duidelijk zichtbaar hoe ze zitten gemonteerd.
    Ga het dit weekend meteen herstellen.

Succes man :thumb

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.