Omega 3000 Deathproof

Forumindex Forums Modellen Omega Omega 3000 Deathproof

21 berichten aan het bekijken - 26 tot 46 (van in totaal 46)
  • Auteur
    Berichten
  • #17946452

    ja sper zit er nog onder en me vriendje is het nu wel aankomede plannen volgen nu ..

    1: blueprinten cilinderkop
    2: uitlaat en inlaat nieuw ( zelf maken ) als voorbereiding aankomende turbo die ik al heb liggen
    3: 2 nieuwe voorbandjes
    4: 70mm uitlaat voor naar achter zit er al onder nu nog spruitstukken maken spagetti ;)
    5: kop vlakken tot max – 1x voor meer compressie

    hoop dat ik zonder de turbo al 70 pk winst heb na dit lijstje
    hij loopt nu 268km/h GPS gemeten dus nog even afwachten tot de wijzigingen
    kijken wat ie dan doet

    groetjes

    #17946453

    succes met turbo opbouw

    #17946454

    alweer nieuwe updates aan de omega

    #17946455

    :wtf is Blueprinten????

    #17946456

    blueprinten ,
    kop schonen uitlaat en inlaat poorten flowen kleppen polijsten klepstoters polijsten etc…

    en nee nog geen updates ben aan het wachten op de pakkingsset zodat mijn kop er af kan dan kan ik de spruitstukken lassen voor de turbo .

    dus ben nog in wachtende positie ;)

    #17946457

    Oke duidelijk. Dat heb ik 2 jaar geleden ook gedaan met de koppen van mijn v6 loont zich wel als je er goed werk van maakt.

    #17946458

    succes kerel

    #17946459

    weet je na vheel veel kleine winter griepjes verder is de omega nu weer gezond er waren wat kleine dingen die gedaan werden maar het projectje loopt nog op rolletjes

    de plannen en tekeningen van de spruitstukken liggen al klaar

    denk dat ik eind januari ga beginnen met strippen

    nog geen foto’s btw ;)

    #17946460

    succes kerel

    #17946461

    nou zeg rij ik met -3 naar me werk toe ..
    klapper klapper tik tik klapper klapper tik tik..
    denk wat is dat dan ,,
    distributie ketting kon ik van het tandwiel liften , denk nou mooi klaar mee heh nergens te vinden ongelooflijk leuke klus en kost niks..

    zo gevonden , 2 weken wachten , 5 uur sleutellen , kosten 120 euro..

    maar de distributieketting is vervangen..

    en nu gaat ie te koop :S …

    heb iets mooiers gezien dus ja keuze keuze keuze

    andere achterbumper , sideskirts , en binnen nu en een week de mantzel lotus bumper

    foto’s komen nog

    #17946462

    is de omega 3000 weg oke dan wat heb je op het oog

    #17946463

    nee die is nog niet weg heb wel al de lotus mantzel bumper , de look a like evo spoiler en een tuning bumper achter de sideskirts zelf gemaakt en thats it for now

    hij gaat niet weg de distributie ketting etc,, is nu vervangen dus blok kan weer een ton mee..
    en bedoel zeldzaamheid staat boven zuinigheid dus weg zal die niet gaan .. 1 op 14 is toch netjes voor een 12v 6cil line

    en ja de turbo is nog niet uit me hoofd te praten..
    maar ik kijk erg op tegen al het laswerk voor de inlaat en uitlaat …
    anders had ie er al op gezeten :D

    foto’s komen morgen online ..

    #17946464

    JA JA

    het is zover …..

    TE KOOP !!

    vanaf vrijdag staat de wit groene deathproof te koop
    er is inmiddels veel vervangen en gedaan ( !! Echt veel )

    vrijdag staat ie op marktplaats ..
    en op marktplaats opel-forum ..

    foto’s komen in de advertenties te staan dus hou hem in de gaten

    een klein geheimpje verklap ik vast ..

    1700 -. euro :)

    groetjes

    #17946465

    Is zeldzaam: staat er slechts 1 op marktplaats (een harde :hmmz )

    #17946466

    hij is echt roest vrij en ja hard …
    heb er erg veel aan gedaan dan toch nu maar even een lijstje van het afgelopen jaar …

    reeds vervangen :

    distributie ketting
    verdeler + bougies
    alle olieen en vloeistoffen
    aandrijf assen achter
    kardan lagers
    diff = sper
    4 banden met goed profiel ( zomer )
    remmen voor
    xenon verlichting
    draagarm rubbers voor ( alle )

    uitlaat 3 inch custom made

    de auto loopt 1/13 in verbruik
    heeft een 0/100 – 6.2
    heeft een top / – 278 km/h

    de ontseking is net afgesteld 9o’ voor ontsteking voor meer koppel op hoger toerental

    Minpunten :

    de lak is amateuristisch gedaan ,
    teller console is wit gemaakt ( de rest van het interieur is netjes .. gebruikt ) ( instap schuring op de stoelen voor )
    half leder orgineel

    de motor loopt als een zonnetje altjd starten lopen ..

    #17946467

    he ,

    deze zag ik gister avond nog king:

    Gr

    Andry van de Grijze Manta

    #17946468

    hahahah hey andry

    alles goed hahah lol

    #17946469

    de auto loopt 1/13 in verbruik
    heeft een 0/100 – 6.2
    heeft een top / – 278 km/h

    Hahahhahaahhaahhahahahaahhahaahahahahhhahahahahaaahhahahhaah

    Verkoop die motor aan AMG of Brabus of de de M devisie van BMW die motor is zijn gewicht in goud waard…hahahaahahahhah

    http://www.youtube.com/watch?v=7LFSWWr59AA” onclick=”window.open(this.href);return false;

    Die omega van jou zou um nog nog wel de 280 halen hahahahahahahahhahhah

    Ik vind dit echt grappig,mijn broer heeft een C30SE 204pk motor in een Monza….
    Verbruik rond de 1 op 8 bij rustig rijden..
    0-100 rond de 7.5sec
    top snelheid 237 gemeten met gps……

    #17946470

    je bent eerlijk leest goed en reageerd met tegen informatie

    ik lieg er niet om …

    #17946471

    Hoef ook niet te liegen alleen ik zeg dat een C30NE 177pk in een Omega A,nooit geen 278 kan halen:

    Hij zou dan ruim 7500 toeren moeten draaien (Motronic begrenzer slaat in bij 6400)

    Max koppel en vermogen ergens bij de 4800-5000 toeren liggen dacht ik of iets in die geest,alles wat je daarna meer draait,is vrij zinloos omdat de motor dan alleen zwakker word…

    Zo,n motor is gewoon veels te zwak om zelf boven de 235 echte km te komen in zo,n zware bak als een Monza/Senator/Omega,en om bv van 235 naar 240 te komen in dezelfde auto heb je weer 10-15pk extra nodig om van 240 naar 245 te komen heb je weer 12-27pk nodig enz enz….Daarom,is het technisch gezien onmogelijk om met die 177pk zulke gegevens neer te zetten….

    Plus als je gaat delen: Omega 1250kg 177pk=7kg per pk als je dan kijkt naar een Lotus Omega:maak der 1400kg 377pk=3.7kg per pk…..Bijna 1x zoveel power per kilo..en dan zal jou Omega bij die prestaties in de buurt komen….Nah denk het niet,een BMW M3-M5 wel,maar een oude 177pk Omega in geen 100 jaar….

    #17946472

    dat ie zo hard rijdt komt vast door die dikke uitlaat :jerry

21 berichten aan het bekijken - 26 tot 46 (van in totaal 46)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.