Ombouw van een 1.2 kadett naar 2l Manta

Forumindex Forums Modellen Kadett Ombouw van een 1.2 kadett naar 2l Manta

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Niels Van Hoeck
    Deelnemer

Hey,

ik heb vraagje inverband met mijn 2L  blok die uit een Manta komt die ik in mijn kadett 1.2 c Sedan wil leggen.

de blok is veel dikker waar door het carterpan tegen mijn stuur stang komt. Hoe moet ik deze ombouwen of verander?

merci

Haasje17
    Moderator

Je zal hiervoor een andere carterpan moeten monteren waarschijnlijk. Welk type kadett heb je A,B of C kadett?

Niels Van Hoeck
    Deelnemer

Ik heb een kadett c Sedan.
    Van welk type moet ik het carterpan nemen dan? Of slijp ik hem vlak en verlas ik deze carterpan?

Motormuis
    Deelnemer

als je gewoon een cih twee liter motor heb hoef je geen andere carter pan te hebben wel heb je een andere voor en achter as nodig

Niels Van Hoeck
    Deelnemer

Van welke auto heb ik de vooras nodig. Of is het niet eenvoudiger om mijn carterpan te veranderen? (Te verkleinen )

Niels Van Hoeck
    Deelnemer

Bestaan er andere carterpannen met  de buil aan de achterkant voor de 2L mantel carburateur, heb nu de carterpan met buil van voor. Maar die komt om mijn stuurbekrachtiger   .

Haasje17
    Moderator

Er bestaan 3 karterpannen. Buld voor, achter of in t midden.

Niels Van Hoeck
    Deelnemer

<p style=”text-align: left;”>Heb de gene nodig met de bult vanachter. Waar kan ik die vinden. Zijn er sites van toevallig ?
    merci !</p>

Niels Van Hoeck
    Deelnemer

En moet ik mijn aanzuig zeef aanpassen?

Haasje17
    Moderator
    Niels Van Hoeck
    Deelnemer

Ik hen nog een vraagje, ik kom nu met de waterpomp op de stabilisator stang .
    ik wil de ophanging van de 1.2 laten zitten maar van welke auto heb ik de stabilisator stang nodig die ook past op de 1.2 ophanging ?

Corsaliefhebber
    Deelnemer

begin eerst eens je project voor te stellen met foto,s en al erbij

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.