oldtimeropelforum opgeheven

Forumindex Forums Overige Opel algemeen oldtimeropelforum opgeheven

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door .
21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Auteur

wou net even weer op het oldtimer opel forum kijken, maar zie dat het forum opgeheven is.
    erg jammer, vond het altijd leuk om even rond te kijken hoewel het de laatste tijd niet erg druk meer was :(
    poste zelf trouwens nooit wat maar keek er wel veel op.

Nou je het zegt. Dat is wel erg jammer. Ik zat ook graag op dat forum. Er werd alleen niet druk gepost. Denk dat
    dat de reden ook wel is waarom er mee is gestopt. Was altijd wel een hoop (oudere) informatie te vinden.

Over welk forum hebben jullie het want het forum van Historie Opel Club draait nu steeds, alleen op een nieuwe plek

Oke dan kun je terecht op http://www.opelclub.nl die hebben ook een forum.

Wist niet eens dat dit forum bestond
    jammer dat ik er pas achter kom als hij opgeheven is

Had me nog krap een week of 2 geleden aangemeld en hem in mijn bladwijzerbalk geplaatst :thumbdown

werd voorheen tot een paar jaar terug erg erg goed bezocht maar werd alsmaar minder, geen id waarom

Jah jammer dat het forum zo plotseling is gesloten. Er is geen waarschuwing van te voren gegeven of niks. Alle informatie is helaas ook niet meer benaderbaar. Erg jammer. Hoopte dat hij nog even online kwam read-only zodat ik nog wat informatie kon veiligstellen.

Mja, technisch gezien, als de database nog intact is, dan is hij nog wel te redden. Ik moet dit eerst overleggen met de eigenaar van de server moet ik er even nadrukkelijk bijzeggen, maar mischien kan ik hem dan hosten bij de site van de opelpedia in een read-only forumsetting.

Maar dan moet wel de database nog intact zijn die in het forum hing. De forum software is slechts het schilletje die de informatie toegankelijk maakt.

Dat zou mooi nieuws zijn!

Ik zal eens kijken, degene die de server beheert zit een week in Londen twitterde hij net, maar weet iemand wie er over het forum ging?

daar kan opel team eefde je wel verder mee helpen
    http://opelteameefde.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;

Ik ga eens kijken.

Is er ondertussen al nieuws of het “ouwe” forum veilig gesteld is, en kan er hier misschien dan een deel in een nieuwe topic komen, zoals het gedeelte voorstellen hoeft niet over gezet te worden natuurlijk, dat is er hier ook, ik hoor graag weer, want ik zat er regelmatig

groetjes Rinus

Heb gemaild met de vraag of de database er nog is, ben in afwachting. En dan moet ik nog ergens ruimte vinden, kan wel via een kennis van me denk ik. Heb zelf wel een thuisservertje met mysql, maar goed die is retetraag maar desnoods zet ik hem daar op voor nood, kunnen jullie de zooi eraf halen. Maar goed eerst die database hebben anders heeft het geen zin natuurlijk.

Heb gesproken met de beheerder van het oude forum. Hij heeft geen data meer die erbij hoorde, dus ik vrees dat ik weinig meer kan doen. :(

Ook al had hij het wel gehad was het denk ik nog heel lastig geworden, want hoe krijg je toestemming van al
    die gebruikers om hun gegevens aan jou over te doen ?

Die heb ik niet nodig want als de database gered zou kunnen worden dan vallen daar ook de ledengegevens onder. Dus dan zou theoretisch iedereen met zijn eigen naam en wachtwoord in kunnen loggen. Dus dan is het een kwestie van een bulk mail eruit zodat alle leden op de hoogte zijn.

tja dan houdt het op, had gehoopt om nog wat dingen weer terug te vinden, maar gelukkig staan/ stonden veel dingen ook al hier,
    in ieder geval bedankt voor het willen proberen

grts Rinus

Hier een paar nieuwe forum’s aanmaken lijkt mij een goede oplossing b.v. met wat tijd vakken. BV. 1899 – 1910, 1910 -1930, etc tot dat we aan de youngtimers komen zoals de Manta en de Kadett.

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.