Officieel: Corsa E – nu ook OPC, zie pagina 2

Forumindex Forums Modellen Corsa Officieel: Corsa E – nu ook OPC, zie pagina 2

14 berichten aan het bekijken - 26 tot 39 (van in totaal 39)
  • Auteur

Jammer dat die Navi weer zo laag zit, onberuikbaar volgens me dochter die in een D haar rijles had.

ik vind het net een golf 5 met een fiat-neus :puke

Ik vind die hoek in de koplampen wel erg apart. Weet eigenlijk niet of dat nou echt mooi kan vinden, op de ene foto vind ik het er mooier uitzien dan op de andere. Interieur ziet er wel goed uit. Ben benieuwd of dit model ook elektrische ramen achter gaat krijgen. Gezien de knoppen gelijk zijn aan de Corsa D zal dat wel niet, die had dat ook niet volgensmij.

Mooie auto die 3 deurs!
    Vind alleen de neus niks..lijkt mij teveel op een Adam.
    Ben wel benieuwd naar de afwerking en materialen van de auto.
    Als je nu kijkt naar het subframe van een Corsa D uit 2007 die al begint te roesten..vraag ik me eigen af of dat bij het nieuwe model wel minder snel gebeurd.
    Materialen worden wel steeds goedkoper,en worden steeds vaker in wat goedkopere landen(lees china) gemaakt wat niet echt ten goede komt natuurlijk

Hmm ik denk dat ik de corsa in het echt moet zien. Kan nog niet echt een mening geven over het ontwerp.

Is wel een erge greep van verschillende modellen en conceptcars.

Neus is Monza gt/e Adam mix, achterlichten meriva, lijn bovenkant achterdeur 5 deurs astra G,H corsa D.
    Op de deur de astra Insignia lijn.
    En daar zijn ze een beetje mee door gedraaid.

Ik ben benieuwt of je het dimlicht nu wel makkelijk kunt vervangen, met die nieuwe koplampen. Want bij de huidige corsa is het een ramp, als je dimlicht stuk is. Dat het ook op een normale manier kan heb ik wel gezien bij de chevrolet spark, daar is het echt een fluitje van een cent, als je dimlicht stuk is. :thumb

Vind het een mooie auto, maar moet nog wel even wennen aan de uitstekende grill. Ik meende dat de 1.6 cdti alleen leverbaar zou zijn in de Corsa-E en de samenwerking met fiat qua motoren zo’n beetje was afgelopen? :hmmz

Kwam nog een paar leuke foto’s tegen:

doe mij de A-Corsa maar :thumb :thumb

Inmiddels is de Corsa E OPC op de nurnburgring gespot, dus er komt weer een OPC.

@tamiya wrote:

Kwam nog een paar leuke foto’s tegen:

Noem me gek of debiel of wat dan ook, maar ik vind dit soort foto’s iets heel prachtigs hebben. Alsof je in een familie grootvader tot en met kleinkind naast elkaar zet. Het zal niet voor niks generaties heten ;)

kan nog niet wennen aan de neus,
    achterzijde is wel nice..

Ben benieuwd als je ze wat meer ziet rijden of die neus dan een beetje went

De OPC is nu ook gezien in een parkeergarage:

Bron: http://www.autoblog.nl/nieuws/opel-corsa-trekt-een-opc-trainingspak-aan-70021

Lekker hoor!!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Halve V6 :D

14 berichten aan het bekijken - 26 tot 39 (van in totaal 39)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.