Nu we het toch over modules hebben. Module mist knipperlicht

Forumindex Forums Modellen Astra Nu we het toch over modules hebben. Module mist knipperlicht

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur

Zoals de titel het al zegt.
    Ik zie bij veel nieuwe auto’s als ze de bocht om gaan ook de mistlicht van de desbetreffende richting aan gaan en deze langzaam ook weer dimt.

Is hier ook een module voor als je je knippelicht aanzet dat je mistlicht van deze kant aan gaat?

Alvast bedankt.

Dat is een goeie vraag. Dat heb ik me ook al eens afgevraagd. Ben wel benieuwd:hmmz

dat hebben wij ook idd op de bedrijfs auto zitten. kwam er pas later achter dat dit erop zat toen een collega dat aan mij vroeg waarom me mistlampen steeds meeschakelen.

ben wel benieuwd of dit over te zetten is op een astra.
    dimitri

Dit werkt met Stuur uitslag sensoren en snelheids sensoren..

die snelheids sensor heb je wel, maar stuuruitslag sensor is pas op latere modellen van toepassing..

Willem

en als je een schakeling maakt mbv knipperlicht ?

dan zou die ook aan kunnen gaan met 120 km/h en dat mag weer niet. Mag geloof ik max. 30 km/h..

inderdaad, dan zal er elke keer wanneer je het knipperlicht aan doet die lamp aan gaan.

maar er zou wel iets moeten bestaan dat werkt aan de hand van het snelheidsignaal, bij de meeste auto’s werkt het inderdaad tot 30 of 40 km/h

met een SpeedSwitch kan je zoiets zelf maken .

is van Beijer Automotive

origineel gepost door rezz
    Zoals de titel het al zegt.
    Ik zie bij veel nieuwe auto’s als ze de bocht om gaan ook de mistlicht van de desbetreffende richting aan gaan en deze langzaam ook weer dimt.

Is hier ook een module voor als je je knippelicht aanzet dat je mistlicht van deze kant aan gaat?

Alvast bedankt.

misschien een domme vraag, maar waar dient het voor?

Als je de bocht omgaat wordt deze extra verlicht. :P

bochtverlichting

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.