Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Nog wat emblemen geplakt!
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 18 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 6 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
25 april 2010 om 09:18 #17660533
origineel gepost door Navy
Spatlappen op een vec :puke
25 april 2010 om 09:35 #17660534origineel gepost door Govert
Wel grappig, inderdaad iedereen (ook in mijn omgeving) valt over dat blauwe stickertje. Maar het is officieel van de dealer dus ik laat het lekker zitten. Daar stoor ik mij nou weer niet aan:angelAuto palace Doetinchem-Winterswijk zeker.
25 april 2010 om 09:42 #17660535origineel gepost door arjontje
origineel gepost door Govert
Wel grappig, inderdaad iedereen (ook in mijn omgeving) valt over dat blauwe stickertje. Maar het is officieel van de dealer dus ik laat het lekker zitten. Daar stoor ik mij nou weer niet aan:angelAuto palace Doetinchem-Winterswijk zeker.
mijn auto komt daar ook vandaan maar heb volgens mij geen blauwe stikker erop zitten, wel hun logo op de achteruit maar vind dat juist wel leuk staan zo :D
25 april 2010 om 09:43 #17660536correctie net effe foto tevoorschijn gehaald en heb inderdaad die stikker er ook op zitten…
25 april 2010 om 13:48 #17660537origineel gepost door stillekracht
Ze zaten eraan toen ik hem ruim 5 jaar geleden kocht en heb ze lekker laten zitten.
Nu kun je mooi en beter zien hoe breed de wielen zijn en staan.
Ik laat ze lekker zitten. :P25 april 2010 om 13:55 #17660538stickers:puke:puke ik ben blij dat ze nu eindelijk die nl stickers op de nummerplaat hebben.ik plakte toen die stickers op je ruit moest aan de binnen kant met plakband vast en niet op de auto zelf vind ik zo afschuwelijk.op mn veccie zitten op de voor raam ook stickers van alpine apex e.d die gaan er ook vanaf.ik hou niet zo van stickers op mn auto.maar das mijn mening hoor.soms heb je wel mooie er tussen zitten.maar niet op mijn auto
25 april 2010 om 13:56 #17660539origineel gepost door Govert
Het “Irmscher” Logo had ik zo’n 25 jaar geleden ook op mijn jeugdliefde. Alleen toen heb ik hem zwart gespoten omdat chroom destijds niet pastte bij zo’n Manta. Het geeft mijn auto een persoonlijk tintje vind ik zelf…
Ja ik vondt dat irmscher ook wel iets hebben! Staat wel ver net zoals mercedes alleen amg dan of brabus er heeft op staan! Of bmw m3! Zo bij opel irmscher! Staat beter als dat grote gts! en vectra! Wel vette manta! B manta?
25 april 2010 om 14:02 #17660540origineel gepost door Navy
origineel gepost door stillekracht
Ze zaten eraan toen ik hem ruim 5 jaar geleden kocht en heb ze lekker laten zitten.
Nu kun je mooi en beter zien hoe breed de wielen zijn en staan.
Ik laat ze lekker zitten. :PDan heb jij er ook zeker zo’n kralenmat in je stoel, en van die pluche dobbelstenen aan je spiegel ? :P
25 april 2010 om 15:54 #17660541Uh, nee. Als je wilt weten hoe mijn Vectra was, en uiteindelijk is geworden, kijk dan even hier:
http://home.wanadoo.nl/peterschilte/vectra/vectra.html
Misschien dat je beeld van mij ietsje zal worden bijgesteld? :angel
26 april 2010 om 19:48 #17660542origineel gepost door Navy
Uh, nee. Als je wilt weten hoe mijn Vectra was, en uiteindelijk is geworden, kijk dan even hier:http://home.wanadoo.nl/peterschilte/vectra/vectra.html
Misschien dat je beeld van mij ietsje zal worden bijgesteld? :angel
Leuk zo man t hele verhaal enzo! Lachen man een caravaan erachter ideaal! Beter als zo.n ……tent! Hier kun je gelijk in neervallen! haha geen tent opzetten en afbreken:mad:! Inpakken en wegwezen rijden maar! beter man! En slim ook! als je ergens wilt feesten neem je de caravaan mee en als je gedronken hebt laat je hem staan en ga je pitten haha:D
5 mei 2010 om 10:14 #17660543origineel gepost door Gts32v6
Slimme actie:thumbdown,dus als de airbag wordt geactiveert heb je in spiegelschrift GTS V6 op je voorhoofd staan:jerryGr. Gts32v6
LOLOLOLOLking:
5 mei 2010 om 10:15 #17660544Ik vind het best wel mooi en het is wel netjes gedaan verder.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.