Nog steeds een plasje water op linker dorpel…

Forumindex Forums Modellen Astra Nog steeds een plasje water op linker dorpel…

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur

Beste mensen,

Ik heb een opel astra 2003 1.6 4 deurs!

Nu heb ik het volgende probleem:

Als het geregend heeft.. hoeft niet hard te zijn maar wel continu.
    Dan ligt er een klein plasje water op mijn linker dorpel bij het voorportier!

Nu hebik al 300x het deur paneel er af gehad. en nu heb ik gezorgd dat alles helemaal dicht is. echt alles.
    Ook de zelf ingebouwde geluidsinstallatie is waterdicht afgewerkt en hier zie ik ook geen water.

Zie helemaal nergens water alleen onder aan het deurpaneel..

Wat zou dit in hemelsnaam kunnen zijn..

Wel zit er een scheur in het rubber onderaan bij de dorpel waar de deur tegen aanvalt.. maar het lijk me niet dat het water omhoog kruipt…

Hopelijk weet iemand een mogelijke oplossing!!!!!!

Heb je ook gekeken met het paneel eraf en dan met de tuinslang deze op sproeien zetten en op het raam spuiten.
    Dan zou je ergens water moeten zien lopen.

@Blue-Dragon wrote:

Heb je ook gekeken met het paneel eraf en dan met de tuinslang deze op sproeien zetten en op het raam spuiten.
    Dan zou je ergens water moeten zien lopen.

Ja dit heb ik meerdere keren gedaan, zie toch echter nergens water komen en het gekke is als ik morgen vroeg kijk wedden dat het er dan weer ligt!!

Heb net nog heel het paneel eraf gehad en met water gedaan maar NIKS….

Hmm heel vaak komt het via de speaker op de dorpel.

Mijn dochter die heeft / had er ook last van met der G daar hebben we bovenop de speaker een soort bedekking gemaakt.
    Nu loopt het water op die bedekking en kan niet meer via de speaker naar onder toe lopen, maar valt nu verder in de deur ruimte
    waardoor het via de gaten aan de onderkant van de deur weer naar buiten kan.

@Blue-Dragon wrote:

Hmm heel vaak komt het via de speaker op de dorpel.

Mijn dochter die heeft / had er ook last van met der G daar hebben we bovenop de speaker een soort bedekking gemaakt.
    Nu loopt het water op die bedekking en kan niet meer via de speaker naar onder toe lopen, maar valt nu verder in de deur ruimte
    waardoor het via de gaten aan de onderkant van de deur weer naar buiten kan.

Kan je mij uitleggen hoe dit te doen!? en waar mee!:( aangezien je er amper bij kan en me speakers van teveel geld worden nu ook zeiknat:( pffffff ik kan wel huilen!!!!!!

Hebben jullie dit ook met speakerringen gemonteerd? (de niet originele speakers)

ik zou je eeuwig dankbaar zijn!

ik had het zelfde probleem aleen ik heb een G
    en heb het zo opgelost

die moet uiteraard beeter en netter maar werken doet het wel

michel

@okkie-001 wrote:

ik had het zelfde probleem aleen ik heb een G
    en heb het zo opgelost

die moet uiteraard beeter en netter maar werken doet het wel

michel

Ik heb ook een g. Kan de foto niet zien op me tel.. Kan je m mailen naar joran1991@gmail.com? of even een linkje zetten van de foto haha thankssss

Je neemt een klein emmertje of iets wat erop lijkt wat ongeveer de ronding heeft van de speaker,
    Die knip je dan doormidden zodat je 2 halve maantjes hebt en die kit je dan met de open kant vast bovenop de speaker.

Zo kan het water niet meer bij de speaker komen.

Je moet het aan de binnenkant van de deur doen. ;)
    En heb zelf gemaakte speaker ringen zijn ongeveer 2,5 cm dik.

@Blue-Dragon wrote:

Je moet het aan de binnenkant van de deur doen. ;)
    En heb zelf gemaakte speaker ringen zijn ongeveer 2,5 cm dik.

Haha dat snapte ik haha. Met kit? Blijft dat zitten joh. Ben bamg dat hrt eraf trilt met de dikke installatie van mij? Welke kit heb je gebruikt?

ik gebruik altijd sika flex te koop bij de gamma.
    Wat je anders ook kunt doen is het tussen de deur en de speaker vastzetten moet je verder wel zelf wat voor bedenken.

:hmmz Meende dat de originele speakers een aardige brede rand hebben , misschien dat je daarvan wel iets kunt fabriceren.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.