nog een projectje er bij non opel :shock:

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling nog een projectje er bij non opel :shock:

8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Berichten
  • #18004839

    toch nog een beetje opel succes ermee

    #18004840

    haha nou tis net 1 april geweest haha ;)
    maar heb vanaag een x30xe opgehaald en moest hem effe kwijt.dus dacht in de renault is nog wel een plekkie vrij.dus daar maar ingepropt.staat hem wel goed al zeg ik het zelf en ruimte zat:jerry :jerry :jerry
    ik ga wel even bekijken of ik een pasplaat kan laten maken dat ik hem tegen de renault bak kan maken dan hoef ik geen type 2 meer te kopen en word hij straks toch mee opel ;)
    het zou helemaal mooi zijn als ik er een rwd van kon maken maar dat zal meneer rdw wel nie goedvinden :hmmz

    #18004841

    Ja, het ken makkelijk
    volgens mij als het bak en braad werk goed zit
    en hij verders voldoet aan alle apk eisen mag de rdw hem niet afkeuren

    ik zeg doen :thumbup :D

    #18004842

    Is geen probleem bij de rdw… Wel aslasten in de gaten houden. ;)

    #18004843

    vindt het wel een gaaf idee mv6 in de espace

    #18004844

    @giuliettaevo wrote:

    Is geen probleem bij de rdw… Wel aslasten in de gaten houden. ;)

    nou dat zit denk ik wel goed.als ik een c kadett met een 6 cil er in goed krijg gekeurt zal dit ook wel goedkomen ;) en over het algemeen kijken ze dat je niet over je max totaalgewicht gaat.aslasten hebben ze niet appart gekeken. en type 2 is exact dezelfde onderbouw en die word wel geleverd met v6.
    ik ga gewoon effe vogelen en als het past komt hij er in

    #18004845

    Bij een dergelijke ombouw willen ze wel eens wat langer kijken en naar wat meer punten. ;)

    Maar ik zeg ga ervoor. :thumbup

    #18004846

    @giuliettaevo wrote:

    Bij een dergelijke ombouw willen ze wel eens wat langer kijken en naar wat meer punten. ;)

    Maar ik zeg ga ervoor. :thumbup

    mmm weet ik niet hoor zo,n espace is al gemaakt met een v6 dus op zich niet echt spectaculair ga je van 110 pk naar 150 van een renault v6 of 170 naar een 2,5 opel v6[211 x30xe].van een type 2 hang je er alles zo in.hoef je niks aan te passen is toch heel anders dan een 750 kg c kadett 1200 ombouwen naar een c30ne 177pk 968 kg dus hele tunnel bouwen of een 1200 station met nu een 2,8 v6 160 pk ford sierra motor.

    denk dat ze dan bij de c kadett juist wat langer kijken :shock: .al viel dat ook reuze mee ;)

8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.