Hey allen,
Ik heb vandaag in Gronau, net over de Duitse grens, een nieuwe voorstoel gekocht. Hij lijkt sterk op de rest van het interieur, maar is niet helemaal dezelfde. Ook is ie niet doorgezeten zoals mijn huidige bestuurdersstoel. Nu is deze stoel een bijrijdersstoel. Het onderframe en de slede overzetten is naar mijn idee niet zo heel veel werk, alleen even letten op het deactiveren van de gordelspanner.
Maar wat ik niet weet (en wel zou willen weten) is of het mogelijk is om de verstelknop van de rugleuning van rechts naar links te verplaatsen (die knop heb ik nog van mijn huidige bestuurdersstoel). Het lijkt erop dat bijrijders- en bestuurdersstoel afgezien van het onderframe en de plaats van de verstelknop identiek zijn. Ik denk dat het zou moeten kunnen, maar weet niet hoe, en wil niet alles stukmaken.
Weet iemand of die knop en de plastic afdekkap aan de andere kant los kunnen en zo ja, hoe?
Als ik klaar ben zal ik eens wat plaatjes van mijn Astra posten (want dat had ik nog steeds niet gedaan).