NL-TUNING TOPIC:

25 berichten aan het bekijken - 2,251 tot 2,275 (van in totaal 3,476)
  • Auteur

origineel gepost door Raymon830
    blijf toch super wat jullie allemaal doen

Bedankt man:thumbup:thumbup goed om te horen.

Groeten

komt straks weer een update aan;)

We waren er wel niet met de auto’s dit keer bij het vrij rijden, maar wel hebben wel wat leuke filmpjes gemaakt;)

vrij rijden 13 11 2010

http://www.youtube.com/watch?v=einzKYs8VK8

http://www.youtube.com/watch?v=-X_1gthY3ac

http://www.youtube.com/watch?v=WQK42zRMD7o

http://www.youtube.com/watch?v=LGItvh5gOvY

http://www.youtube.com/watch?v=Imw9byqx8pQ

http://www.youtube.com/watch?v=nOgKmgig4rs

http://www.youtube.com/watch?v=MQqDrUPE27I

Rijden een stel leuke opels in.

bekijk ook de rest van me filmpjes

Groeten nick

De zwarte corsa word op dit moment voorzien van nieuw plaatwerk, die is afgekeurd op div plekken, dus gelijk alles nieuw erin, nieuwe dorpels en wielranden

De rode corsa moest een deel balk vervangen worden omdat t uitlaatophang punt daarop zit en die was los gerot:thumbdown dus moest ook vervangen worden,

Me witte kadett zijn we mee bezig, en de andere kadettjes lieten we staan, en zijn met me vectra2000 gezellig met ze 3en wezen kijken;)

Groeten nick

RED BULL F1 vettel kampioen:jerry:jerry:jerry

:angel

origineel gepost door nl-tuning
    RED BULL F1 vettel kampioen:jerry:jerry:jerry

:angel

verdiende wereldkampioen!

alonso en webber slecht gedaan. zonde voor hun, maar toen ik zag wat alonso na finish naar petrov deed gunde ik het hem sowieso niet..

gunde het webber wel, maar die was niet snel genoeg ;)

Heb gister helaas geen tijd gehad voor mn corsaatje :swear

Maar gaat goed komen, waarschijnlijk als ik dan toch bezig ben gelijk TR achterschermen erin lassen :wors

Hoi weer wat nieuwe dingen gedaan/ e.d.

We hebben een nieuw onderstel voor de blauwe seh kadett gehaald. word ie stukken stugger en wat lager van +- 4cm
    [img]101120104286.jpg

We hebben een nieuwe tv, de fotograaf heeft deze gedoneert:P:P:P
    [img]121120104289.jpg

Me vec2000 bij parkeerplaats vrij rijden
    [img]131120104292.jpg

Nog wat schaaje foto’s…
    [img]131120104296.jpg

[img]131120104297.jpg

Bij me B52 bommewerper heb ik ern een set andere wielen onder gedaan, staat m niet verkeerd eerlijk gezegd:jerry:jerry

[img]151120104298.jpg

[img]151120104300.jpg

[img]151120104299.jpg

Dat waren er weer een stel, zaterdag komt de nieuwe wagen vd de club erbij:jerry, vandaag ook nog bij wat leuke ”projecten” gekeken,

Groeten nick

Dikke A-team bus op de TV :wors

Die velgen staan goed onder de Omega :D

origineel gepost door freek corsa
    Dikke A-team bus op de TV :wors

Die velgen staan goed onder de Omega :D

Jup vd nieuwe Ateam film(erg gaaf trouwens)

Ik denk dat ik de wielen wel onder de omega laat, de schroefset kan nu zelfs weer zakken:jerry:jerry

Groeten nick

velgen staan netjes er onder:o

@dave_kadett toppie he’:thumbup zal er binnenkort wat foto’s van maken als ie buiten staat,

Vandaag 20nov 2010, De allernieuste clubwagen opgehaald, dat betreft een OPEL BLITZ uit 1963:jerry:jerry:jerry,, de auto word onze mobile werkplaats/opslag voor tijdens circuit dagen enz,,samen met de buffels opgehaald top daggie gehad:P de buitenkant moet wel even opgefrist worden de verf laat her en der los, maar 1 ding NIET en dat is rot!!! hahah ook voor t eerst:D:D

We gaan er een heel mooi en handige wagen van maken, ideaal voor onze doeleinden, plaats voor 9man!!! en dat zonder gordelplicht HEERLIJK hahah

Hij heeft al een naam OPA BLITZ:P:P:P:P de oudste wagen bij onze club.

Ik zal er snel wat foto’s van posten.

In ieder geval erg gaaf allemaal:thumbup

Groeten nick

FOTOOOO’SSSS :thumbup

origineel gepost door sjouke
    FOTOOOO’SSSS :thumbup

Ik zal er eens een paar mooie uitzoeken, en zo snel mogelijk plaatsen:thumbup:P:thumbup:thumbup

hahaha, ben benieuwd kerel :thumbup

gaaf hoor een opel blitz als rijdend garage en reclame voor jullie club veel succes met jullie nieuwe project

Prachtig inderdaad wat jullie gedaan hebben met die Omega staat zeker vet zo mooi verlaagd :thumbup

@injectTheVenom,, ja top bedankt:wors, volgende week voor apk, gelijk bougies vervangen en kleppendeksel vernieuwen, ken die er weer een tijd tegen aan, en met ze nieuwe nike’s:P:P:P:P

Groeten

Nike’s whahaha die is goed :D Het lijkt me alleen dat je met zo’n lange én verlaagde auto serieus problemen bij drempels enzo krijgt?

origineel gepost door nl-tuning

@injectTheVenom
    ,, ja top bedankt:wors, volgende week voor apk, gelijk bougies vervangen en kleppendeksel vernieuwen, ken die er weer een tijd tegen aan, en met ze nieuwe nike’s:P:P:P:P

Groeten

Nie lullen maar foto’s plaatsen :kewlpics:kewlpics

:P

heey babbelaar nie lulle he’:agent:agent

Hierbij een foto van een ”deel” laadruimte van onze Blitz:wub

[img]061120104230.jpg

Zoals eerder gezegt, 9 zitplaatsen en dan nog laadruimte ideaal toch:jerry, en de laadruimte e.d. is in en uit te laden d.m.v. 9 DEUREN:o:o:o

Al het bruine op de lak is viezigheid, en ver verkleurde verf, hij is nergens rot(gelukkig) de verf laat ook los zal wel een bepaalde laag zijn, omdat t een brandweer auto is geweest, we schuren hem in ieder geval helemaal op tot ie weer mooi glad is, dan krijgt ie n mooi kleurtje:jerry.

De binnenkant is zogoed als perfect, ken der alleen nu geen foto’s van vinden die staan op cd en de cd ligt ergens,,

Groeten nick

een leuke blitz jongens ik denk dat het zeker goed gaat komen met deze blitz
    en hoe gaat het met jullie website

een leuke blitz jongens ik denk dat het zeker goed gaat komen met deze blitz
    en hoe gaat het met jullie website

Dat weet ik wel zeker:D, even goed onderhoud plegen dan hebben we er een tijdje geen omkijken naar,

Dan kunnen we er heerlijk mee cruizen,, was me een 1tje rit wel met me maat Buffel:jerry wat hebben we gelachen.

Groeten nick

ja het is lekker ouderwets rijden me maatje ze vader heeft een oude bedford camper van 1978 rijd super maar wel oud

nog updates jongens blijft een gaaf topic en bijna naar de 100 pagina,s

FF een 3.0 er inhangen, is geen overbodige luxe :D

25 berichten aan het bekijken - 2,251 tot 2,275 (van in totaal 3,476)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.