NL-TUNING TOPIC:

25 berichten aan het bekijken - 1,151 tot 1,175 (van in totaal 3,476)
  • Auteur

doe maar luxe met je mooie vectra :D

en die bandjes passen wel onder een countach:wors

@m~v de vec is nie van mij heur;);) is van 1 vd jongens, en die banden gaan zeker wel mooi passen, en ik heb er zelf nog wat aan ook:D:D.

maar das voor later:wors

groeten nick

bij de astra station hebben we het dachboard vervangen voor een zwarte het was veel werk maar hij zit er netjes in en ziet er een heel stuk neter uit hopelijk hoef ik dit een lange tijd niet meer te doen want het is wel een pokke werk vooral met de kachel aan sluiten veel te krap allemaal:P

gelijk ff een 5 cm verlaging onder de vectra binnen kort andere velgen als ik nieuwe bandjes heb.:D
    en smoke/zwarte verlichting rondom en leren bekleding ander uitlaatje en nog wat klein spul.
    maar ik ga ook mijn kadett maar eens opbouwen moet er volgende keer wel bij zijn op het circuit.:thumbup
    dus nog genoeg te doen deze winter:puke

maar komt allemaal wel goed:P

idd de 5cm staat de vectra goed:angel, effe de kleine dingetjes om m af te maken en tuffen met dat ding,, en idd we gaan samen effe die kabelboom fixen, dan ken je mee volgende x vrij rijden te zandvoort:jerry

komt allemaal wel goed:D:D effe doorpezen wat we al gelukkig niet al te vaak doen:sleeping:sleeping

groeten nick

nee was vrijdag ook niet laat gelukkig half 2 ofzo:sleeping

mijn astra station met hulp van bas afgelopen zaterdag zwart dashboard in gezet inplaats van grijs en gelijk vloer bedeking vervangen dus mooi alles zwart in de auto is wel klote werk maar moois voor terug groeten alex

en een beetje eritatie:swear en een pest humeur hahaha:P

hahaha waren jullie weer bezig :jerry

hallo,, hierbij het 1ste filmpje van het vrijrijden op zandvoort de afgelopen keer,

http://www.youtube.com/watch?v=Jy9AoBhVHzo

me homie:P:P MRMONKEY is aan het rijden:jerry, gaat aardig he’:wors:wors:wors

groeten nick

gaaf filmpie!

die glijder staat er mooi op whahaha! :jerry

he mr monkey,

wat is jouw dashboard kassie netjes opgeruimd!!

:P

Loopt erg goed die kadett zo met dat blok! Echt een kick gevoel geeft dat het rijden over het circuit.

origineel gepost door bordeaux beauty
    he mr monkey,

Hahaha!

Had mn hele kadett leeg gestript van binnen!
    Dus ook de cd’s etc. eruit, allemaal gewicht he :jerry

origineel gepost door mrmonkey

origineel gepost door bordeaux beauty
    he mr monkey,

Hahaha!

Had mn hele kadett leeg gestript van binnen!
    Dus ook de cd’s etc. eruit, allemaal gewicht he :jerry

ja hoe lichter hoe beter he?

wel een leuk filmpie, volgende keer ga ik er echt voor zorgen dat ik mee kan!!!
    lekker cruisen door de tarzanbocht:P

Ja lekker knallen op zandvoort is echt toppie, en als we daar met ons cluppie soefaroes inpakken is nog leuker met die ouwe opels:jerry:jerry:jerry:jerry en volgende x gaan degene ook gewoon mee die nu niet mee konden:agent.

groeten nick

ziet er gaaf uit man :thumbup:thumbup:thumbup

next time ben ik er hoop ik bij king:

gr vinc

Mooi filmpje gaat lekker je kadett kenny heb al weer zin in de volgende keer king:

he nick was wel ff lachen donderdag

einddempertje zit er onder alleen paste de aansluiting niet over me pijp maar daar hebben we de slijptol en lasapparaat voor he

nu is ie mooi stil :P

vond trouwens de mattig wel dik staan zo ey:thumbup

origineel gepost door jblfreak
    he nick was wel ff lachen donderdag

einddempertje zit er onder alleen paste de aansluiting niet over me pijp maar daar hebben we de slijptol en lasapparaat voor he

nu is ie mooi stil :P

vond trouwens de mattig wel dik staan zo ey:thumbup

he dennis hoe lang gaat het duren tot je lid wordt van nl tuning en je ook verslaafd ben aan energie drank?

@jblfreak oh okee das f minder dat ie niet paste maar idd effe passen en meten, het is toch alleen effe voor de rdwking: dan gaat het helemaal goedkomen:jerry

@bordeaux:D hahaha das echt een goeie whahah, jij ben ok al weer een tijdje lid:angel, en nog vele jaren te gaan.

voor de rest genoeg moois gedaan foto’s komme eraan.

groeten nick

Lid worden ? waar blijven de stickers voor mijn kadett :P

groeten ed

@berg alles is mogelijk he’, voor de bekenden van ons:thumbup:thumbup. hoest nou met je wagen???

me oude 345er banden van me mattig hebben ook een nieuw baasje gevonden:angel:angel:angel.

groeten nick

Van de week even binnenkant kadett ( oranje ) even kaal gemaakt bodem zag er goed uit en in de primer gespoten vandaag de binnenkant zwart gespoten is die ook goed beschermt tegen roest volgend jaar als de meetings weer beginen is die wel klaar ;)

kom een keertje kijken kerel ;)

Groeten ed

die verslaving aan energie drank is er zoiezo wel whaha

maar kunnen altijd even kijken tegen de tijd de v6 klaar is :P:P

@: nick t was even pijpje op lassen maar is goed gelukt dus geen probleem

nu is ie wel heel mooi stil t enige dat ik nog hoor is het filter:P

25 berichten aan het bekijken - 1,151 tot 1,175 (van in totaal 3,476)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.