NL-TUNING TOPIC:

25 berichten aan het bekijken - 2,901 tot 2,925 (van in totaal 3,476)
  • Auteur

he bas

heb je de d kadett verkocht

De d-kadett is idd al naar een nieuwe eigenaar, hij heeft wel nog wat losse onderdelen te koop,

groeten nick

Hier ff wat foto’s van mijn kant van de auto’s waar mee we richting sevenum zijn gereden ! Alvast mijn excuses mocht ik er een paar gemist hebben, ben niet zo’n beste fotograaf !

De overige foto’s van alle opels zal ik niet in dit topic plaatsen, maar als ik wat meer tijd heb bij het meeting gedeelte !

De heenweg richting sevenum !

Dus daar zijn die dikke dunlops gebleven !!!

grt Erik

hoi nick

heb je een omega lotus gekocht

@dkadett84 zitten een stel mooie foto’s bij :jerry , was leuk om met zn cluppie erheen te rijden.

@astrastationgsi
    nope, was dat maar zo, die reed met ons mee daar naartoe :thumb

Groeten Nick

Hierbij weer een update net 3 weken vakantie gehad dus genoeg kunnen doen de afgelopen 5 weken. :jerry

De Rekord E station is klaar nu en word lekker mee gereden nu.

Hier een set foto’s van de laaste dingen die gedaan moesten worden.

16 inch is te klein voor de rekord.

Filmpje
    [youtube:34z8e0dw]http://www.youtube.com/watch?v=PsOZXvhkPd8&feature=channel_video_title[/youtube:34z8e0dw]

We hebben een Omega Station gehaald voor onderdelen zodat de rekord kan worden voorzien van een 3.0 24v. :jerry

Foto’s

Even vermaakt met de heftruck blijft leuk even plat douwen :D

Corsa had even nieuwe banden nodig dus die moest er maar even aan geloven leuk flimpje.
    [youtube:34z8e0dw]http://www.youtube.com/watch?v=AXj1FL6vmw8&feature=channel_video_title[/youtube:34z8e0dw]

Nieuwe bandjes kunnen weer even mee.

Gelijk maar even paar velgen gepast.

De D kadett heb ik ook uitmekaar gehaald en verkocht en heb nog wel wat onderdelen legen maar dat staat in het verkoop gedeeldte.

Foto’s

De Groene Corsa 2.0 16v staat nu ook op kenteken dat is allemaal goed gegaan ze vonden het bij het rdw erg netjes er in ziten. :jerry

Klaar voor het rdw.

Ik heb een Rekord Station 2.2E gekocht om lekker mee te gaan rijden nu dat de D kadett weg is.

Foto’s

Het vervoer van de rekord :wors

Rekord gaat aankomde vrijdag naar het rdw om ingevoert te worden daarna apk er op en rijden. :D

Dat was het weer.

Groeten bas.

je heb zondag wat gemist met een lotus over het cross parour in 7um

dacht eerst dat jij zo gek was maar twas een duitser

maar ook nog me complimenten heb met veel genot jullie wagens mogen bewonderen vanuit me luie stoel!(stonden tegen over jullie)

/

sebbe de corsa a is toch gekeurd in nieuwegein dacht hem al pas geleden al daar te zien staan

Ja dat klopt die is daar gekeurd lekker dicht bij voor ons :thumb

leuke plannen bas met de rekord en leuke daily rekord ik ga ook maar eens aan me auto,s beginnen heb heel veel tijd over sinds dinsdag en ze een nieuwe baan hebben voor me

ziet allemaal leuk uit bas! gaat wel knallen z’n 3.0 in de rekord ;)
    vond het gezellig om je ff gesproken te hebben gisteren :thumb

Hier ff wat fotos van mijn auto gemaakt door Tom van het CTN! Bedankt weer :thumb

Rob zn gave sticker :wors

mooie foto’s zijn dat !! :thumb was wel gaaf sevenum :D

lekker weer ook :thumbup

gr

hallo, hierbij nog wat leuke foto’s van sevenum 2011 :jerry :jerry

Wat een hoop auto’s he :jerry :jerry :jerry :jerry , staat een hoop moois tussen :wors :wors :wors :wors :thumb :thumb

Dat waren er vast een paar.

Groeten Nick

Johan wat sta je er charmant op jongen :jerry

was zeker een leuke groep auto’s en bere gezellig!!

de kadett e gsi :wub :wub was zeer goed vertegenwoordigd bij nl tuning!

mrmonkey wrote:

Johan wat sta je er charmant op jongen :jerry[/quote :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics :jerry
    was een gezellig daggie :wors

zag er gezellie uit

Hallo allemaal

De rekord is vandaag in gevoerd over 5 dagen heb ik de papieren in huis dus kan er apk op. :jerry :jerry

Dat was hem weer.

Groeten bas.

Ooohw,de stress….! :thumb

gefeliciteerd bas met kenteken van de rekord 2.2

@ITERSON welkom kerel, dus je kon het toch niet laten je eigen aan te melden :jerry :jerry :jerry , en die foto past presies bij je :thumb helemaal chill :thumb

Groeten Nick

@nl-tuning wrote:

hallo, hierbij nog wat leuke foto’s van sevenum 2011 :jerry :jerry

Wat een hoop auto’s he :jerry :jerry :jerry :jerry , staat een hoop moois tussen :wors :wors :wors :wors :thumb :thumb

Dat waren er vast een paar.

Groeten Nick

jullie hadden natuurlijk wel een mooi uitzicht tegenover jullie stonden wij met c kadettjes ;)

@ITERSON wrote:

Ooohw,de stress….! :thumb

Kijk wie we daar hebben :P onze eigen T-Lex :jerry

Kijk wie we daar hebben :P onze eigen T-Lex :jerry[/quote]

Yep,ik heb toch maar besloten dit forum van binnenuit te infecteren….
    Ik zag dat er 1 bezig was met een T-5 blok in z’n Manta te hangen…,nu de rest nog! :D
    ….en om maar met jou te beginnen,ik heb nog wel een B5234T voor in je Agila-project ipv ’n C20xe! …Dat schiet tenminste op! king:
    Het past niet voorin,maar overdwars achterin moet toch wel lukken…?! ;)

Mzzl L

Horen die t-lex’en’ niet achter slot en grendel? :jerry :thumb volgende keer met je eigen wagen.?.?

25 berichten aan het bekijken - 2,901 tot 2,925 (van in totaal 3,476)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.