NL-TUNING TOPIC:

25 berichten aan het bekijken - 2,751 tot 2,775 (van in totaal 3,476)
  • Auteur

Thnx Sander… miss even sparen voor een echte HD camcorder met statief om wat stabielere beelden te maken :afro

Inderdaad een nice filmpje MrMonkey ;)

Hoi allemaal:thumbup

Allereerst even,, sander het zijn weer mooie foto’s, en mrmonkey echt een leuk filmpje, ga vooral zo door jongens!!!!!!!!:wors:wors:wors

Het is weer een zeer geslaagde dag geweest op het mooie circuit zandvoort:wub, we hebben allemaal 4 sessies gereden, alleen was er idd een astra gsi bij, die jammer genoeg in de grindbak terecht kwam en flink pech had:mad: en die moest eerder stoppen:(, maar er word aan gewerkt;)..

We hebben weer leuke dingen meegemaakt, me ronde tijden zijn weer met zn 4sec gezakt, en dat met een geheel orginele auto met alleen maar slicks:D, dus ben benieuwd hoe het straks gaat met me vernieuwde kadett:agent

Verders heb ik 2 leuke stukjes uit div sessies geknipt, de komplete sessies ga ik ook nog uploaden.

–Hierbij het filmpje van me grindbak schuiver, grappig om mee te maken, 1 slick na ze knoppe..

[youtube]MNPv21ZUqbQ[/youtube]

–En dan een ”bijna” kusje met een nissan skyline, hij heeft heel veel geluk gehad, dat ik optijd kon remmen, want uitwijken kon niet.

[youtube]V00wPEmOrjU[/youtube]

Verders zal ik nog een stel gave foto’s enz erop zetten,

Groeten nick

lekker gereden zo te zien toppie

Zo gelukkig staat me topic er nog netjes bij :twisted: , alles nog beetje uitvogelen maar dat moet goed komen,,

Ben alleen benieuwd hoe dat zit met alle youtube filmpjes?? nu staat alleen de code er inplaats van afbeelding van filmpj enz???

Groeten nick 8)

Denk dat de code ten opzichte van het oude forum veranderd is waardoor het nieuwe forum het als text ziet en niet meer als code. Moet wel echt even veranderd worden !!! Want anders is geen enkel topic meer leesbaar, dan hadden we net zo goed alles kunnen deleten….

@rallyastra wrote:

Denk dat de code ten opzichte van het oude forum veranderd is waardoor het nieuwe forum het als text ziet en niet meer als code. Moet wel echt even veranderd worden !!! Want anders is geen enkel topic meer leesbaar, dan hadden we net zo goed alles kunnen deleten….

Moet idd wel even naar gekeken worden, want zou wel zonde zijn van dit eeuwenoude topic :mrgreen:

Groeten Nick

@nl-tuning wrote:

@rallyastra wrote:

Moet idd wel even naar gekeken worden, want zou wel zonde zijn van dit eeuwenoude topic :mrgreen:

Groeten Nick

Is niks meer dan een BBcode instelling :wink:

[/quote]Is niks meer dan een BBcode instelling :wink:[/quote]

ik weet nog geneens wat dat is :shock: , op dat gebied kan je me alles wijsmaken hahahahah

de youtubecode dient nu de volledig url ingegeven te worden van het filmpje. Deze url dien je te plaatsen tussen de youtube tags

[youtube]hiertussen de volledig url zetten[/youtube]

als ik tijd heb ga ik alle bij alle posts waar een youtubefilmpje niet word weergegeven de url goedzetten

@Senatorman wrote:

als ik tijd heb ga ik alle bij alle posts waar een youtubefilmpje niet word weergegeven de url goedzetten

Daar zou ik heel blij mee zijn :mrgreen: en zou dat ook met foto’s kunnen???? :?:

Alvast beankt.

groeten nick

heey nick heb je de voledige filmpjes ook al op youtube gezet ??

Hierbij de flimpjes van het vrijrijden in de corsa

[youtube:2abgqd9n]http://www.youtube.com/watch?v=Y18vwpcSHvg[/youtube:2abgqd9n]

[youtube:2abgqd9n]http://www.youtube.com/watch?v=Nc2RWxw-rJk[/youtube:2abgqd9n]

[youtube:2abgqd9n]http://www.youtube.com/watch?v=NIob8AJl2Hk[/youtube:2abgqd9n]

Dat was hem weer.

he bass de hoe gaat het met d kadett

sessie 1

1. 2:41.77 van uit de pits
    2. 2:32.15
    3. 2:28.83
    4. 3:30.56 rodevlag
    5. 2:28.83 na restrart van de rode vlag
    6. 2:23.73 <<<<—- snelste ronde sessie 1 en finish

sessie 2

1. 2:33.75 van uit de pits
    2. 2:22.40
    3. 2:15.16 <<<<<<

snelste ronde sessie 2
    4. 2:49.98 paarse 60 vlag tussendoor
    5. 2:20.80
    6. 2:25.85

sessie 3

1. 2:29.51 van uit de pits
    2. 2:30.72
    3. 2:21.32
    4. 2:14.17 <<<<<<

snelste ronde van sessie 3 en de dag
    5. 2:15.22
    6. 2:27.90 gele vlag
    7. 2:55.03 nog een keer gele vlag en uitrijden

2:14.17 is me snelste tijd

wat is de jouwe nick en de rst die zijn tijd bij houd zou ik ook graag willen weten

leuke tijde gereden

@omicvvvo ik zit rond de 2:22 met me vec2000, met de kadett zal het stukken sneller zijn;),, met de 2000 is het voor de fun;) maar jou tijden zijn zeker niet verkeerd!
    Wat de rest doet kwa tijden weet ik niet, zal het eens vragen.

Groeten nick

ja denk idd dat het een mooie tijd is ik heb al meer tijden gezien ook van de sport die niet sneller waren dan 2:17 dus denk daarom wel dat ik het goed doe volgende x is mijn auto iets beter met nieuwe verdelerkap en rotor die waren nog al vies dus heb nu nieuwe want hij stoterde de laatste x nog al

En ik zie dat me foto’s er ook weer staan;) jippie!! nu is alles weer kompleet thanx!!.

Groeten nick

ff een vraagje over die verlengde motorkap op die opc bij jullie samen met die zij-panelen.
    als de kap sluit zitten die koplampen dan niet in de weg? of hebben jullie daar wat op gevonden?
    ben ook bezig met uitpluizen van zo’n kap :)

groeten

@sebbe-gsi
    ik zat net die filmpjes te kijken van zandvoort. maar die corsa van jou is toch best wel snel?want je rijd eigenlijk heel de tijd achter die kadett. ik zie dat er toch nog best veel voorbij komen. dat zijn dan toch ook wel snelle wagens?

ja maar die corza is snel hor want alles wat voorbij komt is een 16 klepen en deze heeft toch maar 8 kleppen mijn is zelfs 2l 16 turbo in een opel kadett c coupe die bruine die ook in dit filmke zit maar die corza is best snel ja

@Lukko wrote:

@sebbe-gsi
    ik zat net die filmpjes te kijken van zandvoort. maar die corsa van jou is toch best wel snel?want je rijd eigenlijk heel de tijd achter die kadett. ik zie dat er toch nog best veel voorbij komen. dat zijn dan toch ook wel snelle wagens?

Corsaje is wel lekker rap idd en hij wil wel lekker door de bochten heen komen blijf idd de heletijd achter de kadett zitten. :afro

1e en 2e rijd alex en 3e rij ik.

had je nog een pm gestuurt over de uitlaat.

groeten bas.

voor een 8 kleper is hij echt snel alleen die autos met dikkere motoren die gaan net iets harder op het rechte stuk maar ja mijn kadett weegt maar 950 kilo is verlaagt en betere remmen en goede banden dus die gaat overal wel wat harder kan bijna niet in me stoel blijven zitten als ik door de bocht ga

25 berichten aan het bekijken - 2,751 tot 2,775 (van in totaal 3,476)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.