Nieuwste aanwinst: Admiral A

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Nieuwste aanwinst: Admiral A

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door .
18 berichten aan het bekijken - 26 tot 43 (van in totaal 43)
  • Auteur

kiek an, je raakt al beter gemotiveerd, miss gaat het alsnog een projectje worden :thumb

@MonzaRon wrote:

kiek an, je raakt al beter gemotiveerd, miss gaat het alsnog een projectje worden :thumb

Je hebt gelijk, ik dwaal af.. :jerry

Ik heb misshcien, moet ff kijken naar de staat en of ik ze kan missen, nog 2 voordeuren liggen, zal morgen eens kijken naar de staat

de mijnus is niet in hele goeie staat, nog zat werk aan, maar ik ben heel blij dattie knetterhard is :thumb

Dat zou helemaal super zijn! Alleen deurbekleding aan de bestuurders kant zou ik al erg op prijs stellen :-D E
    En een asbak. Zo’n gat in mn dash is het ook net niet..

Van de week maar even een paar stukjes in lassen, want ik krijg natte voeten.

*Shit, het word echt nog een project..

@KoekieTurbo wrote:

Van de week maar even een paar stukjes in lassen, want ik krijg natte voeten.

*Shit, het word echt nog een project..

met die 2 jaren apk heb je nog geen waterdichte zekerheid :mrgreen:

succes met het dichten, ennuh je project :thumb

heb 2 rechterdeuren over met forse deuken, wel hard iig

meer kan ik je helaas niet bieden

Wat wil je voor de deuren hebben? Evt. Foto?

ga ik morgen eens grondig bekijken, stonden helemaal achterin , ik haal ze er morgen tussenuit en maak een foto

Top! Ik ben benieuwd :thumb

En? al wat kunnen vinden? :jerry

nog geen tijd gehad, ga morgen ff kieken en fotos

En inmiddels wel? ;)

ja, via pm afgehandelt ? je kon er niks mee toch?

leuk ding.
    maar ik snap het niet want we mogen je alleen rijplezier toewensen maar je denkt wel over spuiten en andere deuren? :wtf

Leuke wagen hoor!
    En grijs, zwart of matzwart zie je zo vaak op deze wagens. Ik vind de huidige kleurstelling erg mooi!

@MalleMalle, sorry, ben ik de war:P Klopt wat je zei!

En voyageboy, Ik zit graag droog. En ik heb het over Rollen, omdat ik voor lul rij zo. Het oog wil immers ook wat.

haha ok achja in z’n ding zit je niet gauw voor lul maar het oog wil ook wat helemaal waar haha.

Het dak is gewoon heel knullig bijgewerkt, En op de motorkap heb ik 2 zwarte strepen, en op de koffer bijvoorbeeld 1 blauwe. T is het gewoon allemaal nét niet :P

18 berichten aan het bekijken - 26 tot 43 (van in totaal 43)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.