Nieuwjaarsmeeting De Meern 2012

Forumindex Forums Overige Meetings Nieuwjaarsmeeting De Meern 2012

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 52)
  • Auteur

mocht het droog zijn, en ik mijn spuitkunsten af heb, misschien aanwezig. ;) :D

Sorry is mij net iets te ver weg. :(

@Geelkuifje wrote:

Sorry is mij net iets te ver weg. :(

Waar kom je vandaan dan ? :D

Racer , kan je niet wat harder blazen tegen je kunstwerk ;)
    Is het sneller droog :jerry

mocht mij kop slecht staan ga ik zelfs zonder spuitwerk….. kan toch geen kwaad. :P

oh chips: ik kom niet. bedenk nu net pas dat mijn moeder dan jarig is….. :shock:

ik zeer zeker niet ben druk bezig in de garage met de cabrio op te bouwen :thumb

@FnF_racer wrote:

oh chips: ik kom niet. bedenk nu net pas dat mijn moeder dan jarig is….. :shock:

Dat gaat voor :thumbup
    Veel plezier morgen …
    Ook leuk om te doen Leo :D

@leocabrio wrote:

ik zeer zeker niet ben druk bezig in de garage met de cabrio op te bouwen :thumb

Flauw! :D

Hahaha, je gaat in ieder geval verder met de cabrio, dus dat is dan positief haahhah..

Gaan we die dit jaar nu eindelijk eens zien?!? Of moeten we nog jaartje wachten? :jerry
    (zegt dan degene met een verrote vec hihi)

het gaat regenen en dan is er niks leukers dan sleutelen in de garage waar de kachel aan staat en een heleboel werk te doen is aan de cabrio :jerry :jerry
    denk dat ik pas maart apreil keer naar meetings gaat eerder niet :thumbup :thumbup

kom wel even koekeloeren

@leocabrio wrote:

het gaat regenen en dan is er niks leukers dan sleutelen in de garage waar de kachel aan staat en een heleboel werk te doen is aan de cabrio :jerry :jerry
    denk dat ik pas maart apreil keer naar meetings gaat eerder niet :thumbup :thumbup

Dat is waar!

Hier ook als alles een beetje lukt en loopt zoals we het willen hebben we ook dit jaar maybe een leuk opknaphok voor de crossa :) (en verwarmt)

Ik kom morgen in elk geval ook ff langs met de crossa (lees: roestkoekie)…

ik heb al zin in morgen. :thumb

@leocabrio wrote:

dat zeg je volgens verhalen ook al jaren.
    moet ik anders even helpen? :P hahahahaha.

en misschien, heel misschien kom ik toch even, verjaardag begint toch halverwege de middag…. :P

waar blijven de foto,s van vandaag in de meern ben wel benieuwd hoe het was ;) ;)

http://www.vectra-team.nl/forum/viewtopic.php?f=66&t=10928″ onclick=”window.open(this.href);return false;
    Foto’s staan hier … er worden nog meer geplaatst :D

niet veel gemist zie ik wel. :???:

Wat een tam gebeuren daar.

niks gemist.. nee

Tja, als het weer tegenzit en er komen veel mensen niet…..
    In ieder geval wel met FnF_racer gesproken. De mensen van de Astra, Tigra en Calibra niet gezien, wel de auto’s.
    En er was ook iemand met een witte Astra station, ik geloof dat die de auto niet eens uit is geweest. :hmmz
    Maar ik heb me prima vermaakt hoor! Gezelligheid moet je per slot toch zelf maken. :angel

idd.
    als mensen zoals jullie niet komen, is het idd wel tam.
    maar dan maak je het zelf maar gezellig. :P

de eigenaar van de Witte F Station is er wel uit geweest, ikzelf heb wel even met hem staan praten.
    ook een Astra G de juiste plek gewezen, die zal hopelijk ook hier zich aanmelden. :thumb

en hoop voor de grijze Corsa B dat hij zijn uitlaat er weer onder heeft.

hier mijn foto’s, zijn gemaakt met mijn telefoon, dus kwaliteit is wat slecht.

http://s289.photobucket.com/albums/ll207/FnF_Racer/Meetings/nieuwjaarsmeeting%20Opel-Forum%202012/” onclick=”window.open(this.href);return false;

ik was ook op tijd weg, wegens dus een verjaardag. :P
    maar was wel gezellig, en dus wel koud. ;)

Kon helaas niet ree er nog wel langs om uurtje of 1430 ma toen ware meeste al weg

@roygie wrote:

Kon helaas niet ree er nog wel langs om uurtje of 1430 ma toen ware meeste al weg

Toen waren de meeste er nog :hmmz

@FnF_racer wrote:

idd.
    als mensen zoals jullie niet komen, is het idd wel tam.
    maar dan maak je het zelf maar gezellig. :P

de eigenaar van de Witte F Station is er wel uit geweest, ikzelf heb wel even met hem staan praten.
    ook een Astra G de juiste plek gewezen, die zal hopelijk ook hier zich aanmelden. :thumb

en hoop voor de grijze Corsa B dat hij zijn uitlaat er weer onder heeft.

hier mijn foto’s, zijn gemaakt met mijn telefoon, dus kwaliteit is wat slecht.

http://s289.photobucket.com/albums/ll207/FnF_Racer/Meetings/nieuwjaarsmeeting%20Opel-Forum%202012/” onclick=”window.open(this.href);return false;

ik was ook op tijd weg, wegens dus een verjaardag. :P
    maar was wel gezellig, en dus wel koud. ;)

Ik krijg een “Page not found”-pagina als ik je foto’s wil bekijken. :(

Ah dus toch. Tegelijkertijd was er een Japanse auto meeting ( Ignited vs. EG-Squad Meet ) op de parkeerplaats achter het restaurant. Ik was daar met m’n blauwe D kadett. Dacht al te zien dat er wat opeltjes op de andere parkeerplaats stonden.

Onze meet was overigens redelijk druk, +/- 45 auto’s.

@Tim_v_M wrote:

Ah dus toch. Tegelijkertijd was er een Japanse auto meeting ( Ignited vs. EG-Squad Meet ) op de parkeerplaats achter het restaurant. Ik was daar met m’n blauwe D kadett. Dacht al te zien dat er wat opeltjes op de andere parkeerplaats stonden.

Onze meet was overigens redelijk druk, +/- 45 auto’s.

Die hebben wij voorbij horen brullen :hmmz
    En jou heb ik ook gespot … je viel namelijk aardig op tussen die jappen :thumb
    Heen en terug trouwens ;)

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 52)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.