nieuwe motor in de c kadett station

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling nieuwe motor in de c kadett station

14 berichten aan het bekijken - 26 tot 39 (van in totaal 39)
  • Auteur
    Berichten
  • #17747970

    nee jo er stond 12v op had ik al getject
    ik heb er gewoon tekort verstand van dus staat nu de cih er weer in
    en is de 1600se te ruil tegen een cih 1900/2000

    #17747971

    anders doe je toch een 1.2s op lpg das pas zuinig,
    anders moet je iemand zoeken die er verstand van heb daar is het forum voor!

    #17747972

    hoi

    ik ben al een half jaar info aan het verzamelen op dit forum maar niemand maar dan ook echt niemand kon mij een duidelijk schema geven van het electra gebeuren van dit motortje dus:swear

    #17747973

    Ik zou het zelf wel hebben geprobeerd, maar ik weet wel wat je bedoelt. Ik gebruik mijn c-tje ook voor woon werk verkeer, en alles wat ik er aan doe moet binnen 2 dagen weer werken. Vrij vervelend.
    Ik heb alleen het geluk dat mijn vrouw een ascona wil, en zodra die er is dan kan ik eindelijk aan de kadett doen wat ik wil. (16v er in, vooras vervangen, etc…)

    #17747974

    12v bij contact aan is nog geen 12v tijdens t starten

    zelfde probleem met mijn corsa a gehad

    van een 12s naar c20xe

    wat de motor nodig heeft:
    constante +
    geschakelde +
    massa
    brandstofpomp aansturing

    mja, er hangt nu wel weer een motor in die er in hoort ;)

    #17747975

    is zo’n nieuwachtig 1.6 dingetje ook niet al met sleutelherkenning (lees startonderbreking) in de ecu? of komt ie uit een corsa van voor 94/95?

    #17747976

    nou nou je geeft wel snel op..

    zo moeilijk is dat nou ook weer niet.. en om dat in drie dagen

    om te “gooien” zoals je zelf zegt, had je toch kunnen weten dat als t zou tegen

    zitten je t niet zou redden

    #17747977

    Is het blok er nog, wat wil je ervoor hebben, die motoren heb ik helaas niet meer, uitverkocht.

    En een 1.2 op lpg, is inderdaad wel zuiniger, maar ik vind het niet zuinig genoeg. meestal 1 op 11/12.

    Ik ben nu zelf ook bezig, welk motortje in mijn C Kadett komt met LPG en die zo zuinig mogelijk verbruikt.

    Is toch lastig, welke is nou het zuinigste??

    #17747978

    hoi gs2.6
    ja heb de motor nog vraag er 175 euro voor compleet met draadboom
    ben nu aan het uitzoeken of ik de dis ontsteking apart van de computer kan laten lopen want dan laat ik hem gewoon op lpg lopen en niet op benzine
    maar hij is ook nog gewoon te koop.
    groeten willem

    #17747979

    Ok, even alles overdenken!

    #17747980

    mijn cih 2.0 E loopt op lpg 1 op 11 in mijn rekord d coupe moet dus in en c kadett gemakklijk 10 % zuiniger
    80000 km zonder problemen.
    Als ik en ohc in de c kadett zou gooien dan meteen en 1.8 NZ of en C 20 NZ dan heb je alles zo als het hoord en geen dwarsliggende motor.
    Mijn omega 2.0 automaat loopt ook 1 op 10 met bijna het dubbelde gewicht van de kadett.
    Dus of je overbrenging is te kort of je afstelling klopt helemal niet.en kadett met 2.0 cih moet altijd zuiniger dan 1 op 10 lopen.

    #17747981

    hoi sam
    overbrengiing is 4 bak met overdrive ik dacht 0.78 en een achteras overbrenging van 3.44 dus daar licht het niet aan
    en waarom gelijk een zwaare motor een 1600 zou het ook goed doen

    even wat anders
    weet iemand al of ik het dis ontsteking los van de computer kan halen????????????????

    groeten willem

    #17747982

    De motor loopt ja nu, hoe staat het nu verder? :)

    #17747983

    hoi
    ik heb je vertelt dat hij in de coupe gaat dus hij staat nog steeds in de schuur maar planen zijn als het goed is al weer gewijzigt komt gewoon een 1200s in dusmocht intresse hebben hoor ik het wel.
    groeten willem

14 berichten aan het bekijken - 26 tot 39 (van in totaal 39)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.