nieuwe cilinderslot vervangen

Forumindex Forums Modellen Corsa nieuwe cilinderslot vervangen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Petra Verheul
    Deelnemer

beste mensen.

ik zit met een probleem. mijn cillinderslot is stuk gegaan en heb deze vervangen door een andere cilinderslot. na het monteren van de nieuwe cillinderslot wilt mijn auto niet altijd starten. ik heb mijn orginele sleutel aan de vervangende sleutel(bos) gedaan, zodat de transponder contact kan maken. maar hij erkent de transponder niet altijd.. de transponder kan ik ook niet in mijn nieuwe sleutel overzetten want dit gedeelde is gesloten.ik heb ook al geprobeerd om de transponder vast te plakken bij de sleutelring, maar helaas had dit ook niet veel effect.
    Wie kan mij hiermee helpen?

Groetjes

computerbug
    Deelnemer

Hoi, Petra

Achter het contactslot zit een contactschakelaar, deze kan mankeren.

dockedmarc
    Deelnemer

ik weet niet wat er stuk is gegaan aan het oude slot, maar je kan ze uit elkaar halen en de lamellen die er in zitten over zetten in de nieuwe, zodat je oude sleutel weer past.

Petra Verheul
    Deelnemer

het staafje was stuk van het cilinderslot. er was een stukje afgebroken. het gaat trouwens om een opel corsa uit 2004 . ik heb een nieuwe cilinderslot en contactschakelaar gekocht. aangezien het contactschakelaar stuk is gegaan door met een schoevendraaier te gaan starten ;-)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.