Nieuwe astra J en al direct een vraag :) (nieuwe vraag)

Forumindex Forums Modellen Astra Nieuwe astra J en al direct een vraag :) (nieuwe vraag)

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren geleden door .
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

Hoi

Ik heb sinds gisteren een Astra 1.7 cdti Ecoflex in mijn bezit :)
    Natuurlijk heb ik al direct met verschillende instellingen gespeeld maar ik heb al een vraag waar ik niet direct een antwoord op vind.
    Kan de helderheid van het infotainment (SD900 Navi) systeem ingesteld worden? Ik vind het toch wel heel helder zo ’s nachts.

Alvast bedankt voor de hulp :)

Net nog eens gezocht en blijkbaar zou er links een dimmer moeten zitten. Morgenvroeg eens voor kijken :)

Dat zou dan samen met je dashboard verlichting moeten zijn.

klopt

Bij mijn astra J sports tourer zit de dimmer van het dashbaordverlichting links van het stuur. Naast de schakelaar van de in hoogte verstelbare koplampen.

Mvg Peter

Zit ook nog een dag en nacht stand op via instellingen als die op automatisch staat dan reageert hij ook op de lichtsensor als je bv door een tunnel rijdt gaat hij zelf op de nachtstand.zo gaat het bij mijn cd500.

Gr, Gerard

Gelukt:) bedankt!
    Ik heb hem constant in de nachtstand staan. Dat is sowieso het mooiste design imo.

Ok, een nieuwe vraag waar ik totaal geen antwoord op vind na een avond googlen…
    Volgens de optielijst zit er een safehome verlichting op de astra. Maar ik kan het niet in de instellingen vinden en kan het ook niet in het boekje of google terug vinden. Hoe werkt dat? Zeker nu het al sneller donker wordt is het wel interessant denk ik.

Het is coming home verlichting.

Volgens mij moet je eerst aan je grootlicht hendel trekken voor het uitstappen.

Dat dacht ik ook :) maar in mijn optielijst staat nogthans safe-home verlichting;)
    Zal bij elk merk anders heten denk ik.
    Dat terzijde, moet je dan elke keer aan de groot licht hendel trekken?? Zou toch veel handiger zijn als het een aan/uit optie zou zijn in de boordcomputer.
    Als ik straks thuis kom zal ik het eens checken:) Bedankt alvast!

@Peter30 wrote:

Bij mijn astra J sports tourer zit de dimmer van het dashbaordverlichting links van het stuur. Naast de schakelaar van de in hoogte verstelbare koplampen.

Mvg Peter

Deze werkt overigens alleen als je verlichting aan staat, oftewel ’s nachts . . .

Die optie werkt ook als je verlichting uit staat, heeft alleen te maken met helderheid dashboard verlichting.

Ik ben ook benieuwd naar die safe home verlichting. Werkt bij mij dus ook niet.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.