Beste Hans,
Ervaringen m.b.t. de auto in het algemeen zijn zat te vinden hier op het forum. Ikzelf ben uiterst tevreden met die van mij (1.0T) en zou hem iedereen aan willen raden. Ik heb die van mij in het zilver besteld, wellicht wat saai, maar ik vind het een chique kleur, zeker met de chromen strip op de zijkant. Mijn collega heeft een zwarte en persoonlijk vind ik dat erg mooi, tot aan de achter-zijkant. Dan vind ik de chromen strip misstaan.
Mijn eerste kleurkeus was ook de bruine kleur die jij zou willen kopen, aangezien ik dit op veel auto’s erg mooi vind staan en het een weinig gemaakte keus is. Echter, omdat het ook een donkere kleur is, leek mij de strip ook hier te misstaan, waardoor ik dus een andere kleur heb gekozen. Achteraf ben ik daar zeer content mee, al zag ik laatst een bruine rijden en op het eerste oog leek het mij wel wat. In ieder geval weer eens wat anders.
Uiteindelijk is het altijd een kwestie van smaak… Mijn advies; Bekijk een aantal donkere kleurvarianten en bedenk dat het donkerbruin een zelfde soort beeld achterlaat en bepaal dan of je het mooi vind of niet. (en dan denk ik met name aan de ‘rouwauto-strip’. Als jij het mooi vind, doen. Wat anderen denken doet er niet toe.