nieuwe aanwinst diplo-B verkocht en weer wat totaal nieuws

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD nieuwe aanwinst diplo-B verkocht en weer wat totaal nieuws

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 100)
  • Auteur

zijn gewoon nog nieuw te bestellen ik had geluk bij aankoop velgen zaten er twee nieuwe op alleen de voorbanden waren gewoon zwarte m,n maat had er nog twee op zolder liggen die hij meestal besteld voor mercedes of een aantal usa cars nou hsad ik ze inkoopprijs maar denk dat die bandjes zo rond de 90 euro zitten en zijn van maxxis 215x70x14 dus heb ik er nu vier nieuwe onder zitten dus laat die winter maar komen :D niet te gek natuurliojk

origineel gepost door senatorman
    Mooie wagen, en helemaal super dat je banden hebt gescoord die nog een witte streep hebben. Deze banden worden steeds schaarser en moeilijker te vinden, maar het maakt zo’n wagen wel helemaal af

mijn pa kan ze nieuwe leveren…. en je hebt ook nog keus in de dikte van de witten rand…

een klein detail, staat een stuk mooier popke! de velgen tonen nu veel meer, en ik vond ze al mooi haha.

origineel gepost door senatorman
    Leuk embleem, waar haal je die? wil ik ook:thumbup

zijn van carpoint en zijn te verkrijgen via de autoshop misschien ook wel coffeeshop :jerry:jerry:jerry:jerry

denk meer slagingskans bij de laaste..

onee.. das pure shit :P

maaruh die velgjes zijn wel helemaal op en top zo popke..
    dat maakt het wel helemaal af.

oja. mocht je keer in de buurt zijn.
    ik heb nog wel 4 normale ventieldopjes over.
    maar mogelijk vind je die op de onderdelenbeurs ook wel :P:P

Ziet er weer goed uit popke:thumbup

thanks did my best :wors

vandaag weer effe wat kleine delen gescoort op de opel onderdelen beurs stel achterbumper rossetten en een thuisbrengertje in de koffer met spuitbus lucht waar als leuk detail ook opel admiral en diplomat op staat :wors

sorry popke, was de doppies vergeten :(

dacht ik al je liep ook zo snel voorbij:jerry:jerry:jerry

whahaha, jij was te druk met je vlotte babbel :sleeping

idd:wors:wors:wors

Dikke wagen! Die had je best mogen inruilen hoor :afro

Gr. Dennis

ja dat geloof ik best maar uhh bedankt voor je reactie :thumbup

mooie bak!!:wub
    nu heb je iets unieks!!:wors

huh ?:P

ja dat had je niet verwacht he dat je nickname werd gebruikt :jerry:jerry:jerry

sorry voor de late reactie maar nee dat had ik niet verwacht:P

hier weer effe nieuwe update reserve wiel thuisbrenger orig voor kad serie B er zit een beugel aan zodat het wiel er rechtopstaand in komt zodat je max ruimte overhoud

en hier als ie vol lucht zit

ook leuk detail er is nog een lucht spuitbus ook orig diplomat/admiral bij was maar of ie het nog doet na veertig jaar

aanstaande zaterdag wil ik hem gaan monteren in de koffer en m,n koffer ook gelijk bekleden met bijkleurend tapijt wat in bestelling is hoop dat het er morgen is

vandaag weer effe verschrikkelijk faniek met de diplo bezig geweest en de hele kofferruimte bekleed met mooi bordeauxrood tapijt wat ik speciaal had besteld en gister binnen kwam

ben effe vergeten foto,s te maken maar die komen binnekort wel :cool:

dat wiel en flesje heb ik onlangs ook nog ergens zien liggen:P;)

:thumbup

LEKKER IN DE RUST MET EEN WIT DEKENTJE

hey zag laatst op de beurs dacht ik ook zo n wiel liggen :jerry:jerry

maar hij heb een mooi dekentje

nou het dekentje is inmiddels al weer weg en de wegen zijn hier alweer redelijk schoon dus kan ik weer wat toeren met het apparaat :D

wel voorzichtig he:angel

yep :P:P:P ben er toch stiekum wel zuinig op hoor :D

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 100)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.